همانطور که می دانید بریتانیا رفراندومی را در خصوص جدایی یا عدم جدایی این کشور از اتحادیه اروپا برگزار کرد. این روند که با نام Brexit شناخته می شود به سود کسانی به پایان رسید که خواستار ترک اتحادیه اروپا بودند.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۸
درخواست رفراندوم مجدد دزدیده شد!

به گزارش جام جم کلیک به نقل از تک شات ، در این میان کمپین های آنلاین جمع آوری امضا برای برگزاری رفراندوم دوم به راه افتاده اند. محبوب ترین دادخواست برگزاری رفراندوم دوم Brexit موفق به جمع آوری میلیون ها امضا شده است، اما متاسفانه همه امضا کنندگان این درخواست انسان نیستند!

پارلمان بریتانیا تمام درخواست هایی که بیش از 100 هزار امضا داشته باشند را پذیرفته و در نظر می گیرد و درخواست مذکور تاکنون موفق به جمع آوری 3.7 میلیون امضا شده است.

اما این امضا ها همگی نه توسط انسان بلکه توسط بات های خودکاری ثبت شده اند که توسط کاربران 4chan message board ساخته شده اند و به سرعت بر تعداد امضا ها افزوده کرده و حتی از IP آدرس هایی از کره شمالی و قطب شمال هم استفاده شده است.

بیانیه ای از طرف کمیته دادخواست های مجلس عوام پارلمان بریتانیا صادر شده است که اعلام کرده آنها مشغول بررسی امضا های جعلی هستند و قصد دارند آنها را حذف کنند تا تعداد واقعی افرادی که درخواست را امضا کرده اند مشخص شود.

این کمیته این هفته به دادخواست های ارایه شده رسیدگی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها