از پیشتازان عرصه تولید وسایل صوتی مثل PIONEER و SANSUI گرفته تا نوظهورترین شرکت‌های چینی‌، ظاهر محصولاتشان نسبت به چندین سال پیش، تغییر زیادی نکرده است و همچنان روند قدیمی خود را دنبال می کنند، در این میان شرکت هایی هم هستند که جهت خالی‌ نبودن عریضه و تکمیل محصولات خود گجت هایی مثل بلندگوهای کوچک را در کنار سایر محصولات دیجیتالشان تولید و به فروش می‌رسانند.
کد خبر: ۸۰۰۶۲۲
بلندگویی با انتشار صدای ۳۶۰ درجه

جام جم کلیک: کاملاً مشخص است که به کارگیری فناوری دیجیتال در محصولی مثل بلندگو، توسط سازنده‌ای با تجربه چندین ساله، محصولی جدید و با کیفیت بالا را به همراه خواهد داشت، طراحی و تولید گجت Cubic phonics هم یکی‌ از همین موارد است.

آقای Michael Samoriz طراح این گجت، از طراحان قدیمی شرکت پایونیر است که اخیراً با جدا شدن از این شرکت اولین محصول خود را روانه بازار کرده است. به گفته ایشان نه تنها Cubic phonics ، بلکه بسیاری از محصولات دیگرشان که هنوز به مرحله تولید نرسیده‌اند، از جمله گجت‌هایی هستند که همیشه رویای تولید و ساخت آن‌ها را در سر داشته است.

Cubic phonics در واقع یک بلندگو به شکل معکب های داخل هم است که به خاطر شکل خود صدایی در تمامی جهات پخش می‌کند و بخاطر همین امر است که به آن بلندگوی ۳۶۰ درجه هم می‌گویند. این بلندگو با استفاده از بلوتوث به تمامی وسائل هوشمند شما متصل می‌شود و از این طریق می‌توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید. این گجت توسط کابل USB شارژ می شود و در حالت پخش، به مدت ۱ روز شارژ را ذخیره می‌کند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
۰
۰
خیلی عالی

نیازمندی ها