خاطرات کاغذی

سفر وروجک هاجاسکا

خاطرات کاغذی

رابینسون کروزوئه

بعد از اینکه قهرمان داستان، زندگی مرفه خود در بریتانیا را برای مسافرت در دریا‌ها رها کرد از بخت بدش، کشتی در یکی از هفت دریا غرق شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۲۲۷
نویسنده مریم فلاح

«رابینسون کروزوئه» به عنوان تنها بازمانده انسانی، به سختی موفق شد خود را به جزیره‌ای متروک برساند. پس از آن، ماجرا‌ها و خطرات بی‌شماری را در کنارش دوستان کوچکش یک سگ، طوطی و یک جفت گربه گذراند.  

در حالی که سال‌های سکونت رابینسون در جزیره به بیش از ۲۰ سال رسیده بود و او خود را با شرایط زندگی در جزیره وفق داده بود روزی به طور اتفاقی متوجه شد آدمخوار‌ها به جزیره او رفت و آمد دارند. او به این نتیجه رسید که اگر بخواهد زنده بماند باید با آن‌ها مبارزه کند.  

در اولین برخورد با بومیان آدمخوار، رابینسون موفق شد یک بومی وحشی که در دست آن‌ها اسیر بود را نجات دهد. رابینسون اسم «جمعه» را برای او انتخاب کرد. این دو مرد سرانجام پس از پشت سر گذاشتن ماجرا‌هایی پرتنش بالاخره روزی موفق شدند آن جزیره را به مقصد بریتانیا ترک کنند.

رابینسون کروزوئه، (با عنوان انگلیسی: Robinson Crusoe) محصول سال ۱۹۷۴ رومانی بود که براساس رمان مشهور «رابینسون کروزوئه» اثر «دانیل دفو» توسط انیماتور‌های مشهور رومانیایی، ویکتور آنتونسکو و فرانچسکو مائوریتزیو گویدو تولید شده است.

رابینسون کروزوئه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها