هوش مصنوعی به هرکسی اجازه می‌دهد صدایی شبیه‌جو‌روگان یا خواننده‌ی مورد علاقه‌اش داشته باشد. اکنون ابزار جدیدی به‌نام Voicemod دردسترس قرار گرفته که به کاربران اجازه می‌دهد صدای هوش مصنوعی سفارشی خود را ایجاد کنند. درواقع شما می‌توانید با این برنامه‌ جذاب، صداهای منحصربه‌فردی بسازید و آنها را با سایر افراد به‌اشتراک بگذارید.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۵۶
صدای سفارشی بسازید!
 
Voicemod برنامه‌ شبیه‌سازی صدا با هوش‌مصنوعی است که محبوبیت بسیار بالایی بین گیمرها و استریمرها دارد. این ابزار قبلا بیش‌از ۱۰۰گزینه برای صداهای هوش مصنوعی ازجمله شخصیت‌های فانتزی محبوب، بازیگران مشهور، فضانوردان و حتی شخصیت‌های اصلی ریک و مورتی را ارائه می‌داد.کاربران Voicemod اکنون می‌توانند از ویژگی AI Voice Creator برای ساخت صداهای مصنوعی سفارشی براساس سن، جنسیت و لحن بیان استفاده کنند. علاوه‌بر این می‌توانید از عملکرد Voicelab برای تنظیم دقیق ترین صداهای مصنوعی بهره بگیرید و برای اعمال تغییرات زیر و بم، فرکانس و جلوه‌های صوتی، دیگر به نرم‌افزارهایی مثل Audacity نیز نیاز نخواهید داشت. Voicemod ابزاری ایجاد کرده که به شما اجازه می‌دهد صدای مورد نظرتان را براساس یکی از شخصیت‌های کنونی بسازید و سپس پارامترها و جلوه‌های مختلف را تنظیم و صدایی کاملا جدید ایجاد کنید. درنهایت می‌توان صدای سفارشی و شخصی‌سازی‌شده را از طریق Community Voices با دیگران به‌اشتراک گذاشت.شرکت‌ها با فراگیرتر شدن فناوری صدای هوش مصنوعی، با موانع قانونی زیادی مواجه نیستند زیرا اکثر صداها حق کپی‌رایت ندارد. ابزارهای هوش مصنوعی شبیه‌ساز صدا می‌توانند با تکرار تعداد بی‌پایانی از صداهای معروف واقعی وتخیلی، به ساخت تعداد نامحدودی صدای جدید کمک کند. Voicemod درحال حاضر برای macOS، ویندوز۱۰ و ویندوز۱۱ منتشرشده است و می‌توانید آن را روی لپ تاپ یا کامپیوترتان دانلود و نصب کنید.

نسخه دسکتاپ مرورگر اینترنت سامسونگ منتشر شد
اپلیکیشن سامسونگ اینترنت یکی از مرورگر‌های موجود برای دستگاه‌های اندرویدی است که در محصولات سامسونگ کاربران زیادی دارد. این مرورگر سرعت بالا و ویژگی‌های متنوعی دارد اما تاکنون نداشتن نسخه دسکتاپ ضعف آن تلقی می‌شد. اکنون سامسونگ این مرورگر را در مایکروسافت استور برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرده است. نسخه ویندوز مرورگر سامسونگ اینترنت اکنون در ویندوز استور در دسترس قرار گرفته است. اگر از کاربران دستگاه‌های سامسونگ گلکسی هستید، به‌احتمال‌زیاد از سامسونگ اینترنت که از قبل روی دستگاه شما نصب شده است، استفاده کرده‌اید. اگربه اکوسیستم گوگل وابسته نباشید، سامسونگ اینترنت مرورگری مناسب با محیط کاربری ساده است. اکنون می‌توانید با سیستم‌عامل ویندوزی خود این مرورگر را به‌صورت رایگان دریافت کنید. این اولین‌بار است که سامسونگ اینترنت برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است. متأسفانه هنوز سازوکار جامعی برای سینک‌کردن کامل اکانت‌های سامسونگ در نسخه ویندوز این مرورگر وجود ندارد، اما می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و به بخشی از اطلاعات‌تان مثل سوابق مرور وب، بوکمارک‌ها و صفحاتی که ذخیره کرده‌اید، دسترسی داشته باشید. البته برای مثال، هنوز راهی برای همگام‌سازی رمز‌های عبور ذخیره‌شده وجود ندارد. سامسونگ اینترنت در ویندوز، ازنظر طراحی شباهت زیادی به گوگل کروم دارد. درقسمت بالایی مرورگر، نوارآدرس و درسمت راست، بوکمارک‌ها و افزونه‌ها را می‌بینیم. گزینه‌های حساب کاربری وتنظیمات نیز تقریبا درهمان قسمت مشابه با گوگل کروم قرار دار‌د.

اسکنر همراه با CamScanner
این عالی نیست که این روزها، ابزارهایی داریم که کارها را خیلی راحت‌تر از قبل می‌کنند؟ برنامه کم‌اسکنر یا CamScanner دقیقاً یکی از همین ابزارها است. با دانلود این اپلیکیشن، دوربین گوشی شما به یک اسکنر همراه تبدیل می‌شود که می‌تواند به‌ آسانی از مجموعه تصاویر یک فایل پی‌دی‌اف(PDF) بسازد یا عکس را به متن تبدیل کند. اما امکانات برنامه خیلی فراتر از این‌هاست؛ ادامه متن را از دست ندهید.  تبدیل گوشی به یک اسکنر قوی و همه‌کاره، دیگر دور از ذهن نیست. با وجود کم اسکنر، کل محل کارتان را در جیب خود داشته باشید و بهره‌وری‌تان راافزایش دهید.

ویژگی‌های این برنامه وجزئیات آن را درادامه بررسی می‌کنیم:

اسکن اسناد و ذخیره آنها در قالب یک PDF
تبدیل عکس به متن
حاشیه‌نویسی روی اسناد
تبدیل اسناد اسکن‌شده به فایل PDF
فکس و پرینت مستقیم
امکان ایجاد یک دفتر سیار و داشتن چیزهایی مثل کارت ویزیت، نمودار، نوشته‌های روی وایت برد، یادداشت‌ها، اسناد تجاری، گواهی‌ها، رسیدها و موارد دیگر
امکان بهبود خودکار تصویر(Auto Enhancing)
امکان برش هوشمند(Smart Cropping)
امکان تنظیم کیفیت اسکن برای وضوح هر چه بیشتر متن
اشتراک‌گذاری اسناد اسکن شده به‌وسیله لینک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها