برای افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی به برنامه Paint از همان فناوری استفاده شده در Image Creator استفاده خواهد شد. Image Creator ابزاری است که تصاویر را بر اساس توصیفات نوشتاری ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۰۸۶۷

۱- برنامه Paint به زودی قابلیت‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت خواهد کرد.

طبق گزارش Windows Central، برنامه Microsoft Paint که برای ویرایش عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، احتمالا برنامه بعدی ویندوز باشد که توسط هوش مصنوعی تقویت خواهد شد؛ به گونه‌ای که مایکروسافت در حال بررسی راه‌هایی برای افزودن ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به این برنامه در ویندوز ۱۱ است.

طبق این گزارش، برای افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی به برنامه Paint از همان فناوری استفاده شده در Image Creator استفاده خواهد شد. Image Creator ابزاری است که تصاویر را بر اساس توصیفات نوشتاری ایجاد می‌کند.

۴- با اضافه شدن هوش مصنوعی به برنامه Paint، عکس‌ها یک دکمه Magic Paint را نمایش داده و همچنین نواری کناری را نشان می‌دهند که به شما امکان می‌دهد توضیحاتی را برای ایجاد تصویر وارد و سپس آن تصویر را به برنامه منتقل و ویرایش کنید؛ اما هنوز برای توضیح دقیق نحوه عملکرد این قابلیت خیلی زود است.

۷- علاوه بر این، مایکروسافت به دنبال افزودن ابزار‌های هوش مصنوعی به برنامه Photos، برنامه دوربین و ابزار Snipping است. در ارتباط با برنامه Photos، می‌تواند شامل ویژگی جدیدی باشد که به شما امکان می‌دهد افراد یا چیز‌ها را در یک عکس تشخیص دهید، سپس آن را برش داده و در قسمت‌های دیگر بچسبانید.

ضمیمه کلیک
تیتر خبرها
ویژگی جدید حفاظت از شنوایی در اندروید۱۴
برنامه Paint به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها