آقای خورشید
خاطرات کاغذی

آقای خورشید

خاطرات کاغذی

خانم مالارد

خانم مالارد و برادرزاده‌اش ویلارد ویجون در دنیای اردک ها، مرتبا در حال سفر به اقصی نقاط دنیا بودند. هدف آن‌ها پرده برداشتن از معما‌های پیچیده بود.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۳۶
نویسنده مریم فلاح

خانم مالارد مرتبا همچون آگاتا کریستسی برایمان خالق داستان‌هایی پرماجرا و جذابمی شد. آن قدر که دیگر برایمان مهم نبود کهبه کجا سفر می‌کند. به هرکجا قدم می‌گذاشت، ناگزیر درگیر جذاب‌ترین تحقیقات می‌شد. بال‌های توانمند خانم ملارد را یادتان هست؟ می‌توانست با یک حرکت، سنجاق سر، چتر آفتاب گیریا دستمال را به غیر متعارف‌ترین ابزار مبارزه با جرم و جنایت تبدیل کند. کشف سرنخ‌ها هنگام فرار از تصادفات مشکوک و اجتناب از بلایای مرموز می‌تواند کار دشواری باشد، اما خانم ملارد همیشهدر صحنه حاضر بود با یک دنیا سرنخ و شواهد پنهان، به قدری حرفه‌ای قدم به قدم جلو می‌رفت که بینندگانرا تشویق می‌کرد مثل او سرنخ‌ها را دنبال کنند و در نهایت همراه با او به حل معما برسند.

خانم ملارد، (به انگلیسی: A Miss Mallard Mystery) طی سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ توسط شرکت CINAR و استودیوی فیلم انیمیشن شانگ‌های تولید شد.
این مجموعه کارتونی اسرارآمیزکه محصول مشترک چین و کانادا است، بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین عنوان به قلم "رابرت کواکنبوش"ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها