همزمان با برگزاری نمایشگاه CES 2023، تولیدکننده چینی TCL از گوشی‌های ارزان‌قیمت سری TCL 40، تبلت اقتصادی Tab 8 LE و همچنین عینک واقعیت افزوده RayNeo X2 رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۳۹۳۶۶۳

گوشی‌های هوشمند اقتصادی سری TCL 40 شامل سه دستگاه TCL 40 R 5G، TCL 40 SE و درنهایت TCL 408 می‌شوند که ارزان‌ترین عضو این سری با قیمت ۲۱۹ دلار قرار است در دسترس کاربران قرار بگیرد.
40 R 5G  یک نوع جدید از 40R  سال گذشته است که پشتیبانی 5G  به آن اضافه شده است. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.6اینچی با وضوح 720 x 1612 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی، یکی برای عمق و دیگری سنسور ماکرو است که برای گرفتن عکس‌های بسیار نزدیک استفاده می‌شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هم دارد که 15 وات (سیمی) شارژ می‌شود. این دستگاه دارای جک 3.5میلی‌متری هدفن است.
TCL 40 SE هم رونمایی شد و قرار است در سه ماهه اول در اروپا و بعدا در مناطق دیگر عرضه شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.75اینچی با نرخ رفرش 90هرتز است. گزینه‌های پیکربندی شامل 4 گیگابایت حافظه با 128گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت حافظه با 256گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. این دستگاه به یک بلندگوی دوگانه و یک باتری بادوام 5010میلی آمپری دارد. سری40 نمایشگرهای واضح، باتری‌های بزرگ و قیمت‌های عالی را ارائه می‌دهد.
همچنین گوشی سری 408 معرفی شد و با قیمت 129 دلار، کمترین قیمت را بین گوشی‌های جدید معرفی شده دارد. صفحه نمایش 6.6اینچی اچ‌دی پلاس سینماتیک و بلندگوهای دوگانه استریو و 64 گیگابایت حافظه داخلی ازجمله مشخصات آن است. این مدل برای عرضه در آسیا و اروپا در سه ماهه جاری تنظیم شده است و دارای یک دوربین هایپر است که حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی را با سنسور ماکرو ترکیب می‌کند تا عکس‌های بهتری بگیرد.
TCL گفته است که تمام گوشی‌های سری40 دارای فناوری نمایشگر HD+ NXTVISION، باتری بادوام طولانی‌مدت و دوربین 50 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی هستند تا در هر موقعیتی به بهترین وجه تصاویر را به‌وجود بیاورند. هر دستگاه دارای ویژگی‌هایی است که متناسب با انواع مختلف است. 5G  برای اتصال سریع، تجربیات صوتی و تصویری قدرتمند و فضای ذخیره‌سازی کافی برای سینماگران، به‌علاوه سخت‌افزار دوربین جدید برای دوستداران عکاسی. علاوه بر گوشی‌های فوق‌العاده مقرون به‌صرفه، TCL  یک تبلت اندرویدی ارزان‌قیمت را نیز معرفی کرد. 
TCL Tab 8 LE دارای صفحه‌نمایش 8 اینچی +HD است. یک چیپست چهار هسته‌ای، دوربین‌های 5 مگاپیکسلی در جلو و پشت دستگاه، 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک اسلات میکرواس‌دی برای ذخیره‌سازی اضافی. این تبلت در ماه جاری با قیمت 159 دلار در ایالات متحده عرضه می‌شود و دارای نسخه‌ای با اتصال LTE اختیاری است.
این تبلت بسیاری از چیزهایی را که در تبلت اندرویدی می‌خواهید با قیمتی کمتر از 160 دلار برای شما به ارمغان می‌آورد. هدفن‌های بی‌سیم جدید TCL 39.99 دلار قیمت دارند. TCL همچنین از هدفن‌های بی‌سیم خود، Air MOVEAUDIO، رونمایی کرد. با احتساب کیس شارژ، 32ساعت عمر باتری دارند. در برابر پاشش آب در همه جهات محافظت می‌شوند. TCL باس همه‌جانبه و میکروفون تقویت شده هوش مصنوعی محصول را تضمین کرده است و با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد.
TCL همچنین عینک واقعیت افزوده RayNeo X2 را معرفی کرد. این عینک هوشمند از نمایشگرهای Micro-LED  استفاده می‌کند. استفاده از آنها به آسانی عینک‌های معمولی است و «هنگام استفاده از عملکردهای مختلف مانند ناوبری هوشمند، ترجمه خودکار، عکاسی و پخش موسیقی، نمایشگر هدآپ ارائه می‌دهند.»
TCL می‌گوید که محصولات تلفن همراه آن دسترسی به ویژگی‌های برتر را با ارزش غیرمنتظره‌ای ارائه می‌دهند. پس از بررسی دستگاه‌های جدید، ممکن است با این نظر موافق باشید.

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها