یک نماینده مجلس گفت: ما ایرانی‌ها در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۳۵۴۱
محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
 
وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.
 
میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.
 
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.
 
وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها