چرا نظارت بر گوشی‌های چین در هند افزایش یافته است؟

جنگ هند و چین این بار بر سر گوشی‌های هوشمند

از زمان آغاز درگیری بین روسیه و اوکراین، بی‌نظمی‌های زیادی در روسیه رخ داده‌است. خروج شرکت‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی این معنی را دارد که بازار گوشی‌های هوشمند روسیه کاملا برای تصاحب باز است. خوب، مارک‌های چینی هیچ شانسی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند. آنها به سرعت و به شدت مدعی بازار گوشی‌های هوشمند روسیه شدند.
کد خبر: ۱۳۷۷۱۳۱

به گزارش رسانه روسی، کومرسانت به نقل از داده‌هایMTS، برندهای چینی گوشی‌های هوشمند در بازار گوشی‌های هوشمند روسیه به مراتب بیشتر از اپل و سامسونگ محبوب هستند. داده‌ها نشان می‌دهد که در ماه جولای، شیائومی از جمله زیر نام تجاری خود(POCO) سهم بازار را میان بسیاری از همتایان گوشی‌های هوشمند در روسیه به دست آورد. در ماه جولای، شیائومی و برند فرعی آن POCO با هم 42درصد بازار گوشی‌های هوشمند روسیه را به خود اختصاص دادند و از نظر حجم فروش در رتبه اول قرار گرفتند. رتبه دوم Realme است که فروش آن در ماه جولای 17درصد بازار گوشی‌های هوشمند روسیه را به خود اختصاص داده‌است. این افزایش نسبت به 13.4درصد در ماه قبل است. در جایگاه سوم، سامسونگ با سهم بازار رو به نزول (از 10.9 در ژوئن به 8.5درصد) را داریم. در جایگاه چهارم، شرکت Transsion Holdings Tecno با 7.5 درصد سهم بازار قرار دارد. اپل با 7 درصد سهم بازار در رتبه پنجم قرار دارد که نسبت به 9.7 در ژوئن کاهش یافته‌ است.
 بازار تلفن‌های هوشمند روسیه در حال رونق است
براساس محاسبات فروش، شیائومی (+POCO) با 35درصد در رتبه اول قرار دارد. در جایگاه دوم اپل قرار دارد که 25درصد بازار را به خود اختصاص داده‌است. Realme با 12.5درصد سهم بازار در جایگاه سوم و سامسونگ با 11درصد سهم بازار در جایگاه چهارم قرار دارند. Tecno (Transsion) در رتبه پنجم قرار دارد و 4درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌است. علاوه بر این، داده‌های MTS همچنین نشان می‌دهد روسیه در ماه جولای در مجموع 2.3میلیون گوشی هوشمند به ارزش 36.7میلیارد روبل(590 میلیون دلار) فروخته‌است. متوسط قیمت یک واحد 16100روبل (259 دلار) است که کاهش 6درصدی را نشان می‌دهد. عرضه گوشی‌های هوشمند اپل و سامسونگ در روسیه اکنون 80تا 90درصد کمتر از قبل از مارس امسال است و همه دلیل این امر را می‌دانند. تحلیلگران Marvel Distribution پیش‌بینی می‌کنند که سهم برندهای درجهA(تجهیزات رده بالا) ممکن است امسال به زیر 10درصد کاهش یابد.

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها