بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت FCC ثبت شده است، نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۲۲۷۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،امروز اطلاعات نوکیا 5.4 در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) ثبت شد. در این اطلاعات به ظاهر گوشی و یک سری ویژگی‌های جدید اشاره شده است. نوکیا 5.4 بسیار شبیه نوکیا 3.4 به نظر می‌رسد. ماژول دوربین پشت این گوشی به‌صورت دایره‌ای طراحی شده و حسگر اثر انگشت آن در پشت ‌گوشی و زیر ماژول دوربین قرار گرفته است.

نوکیا ۵.۴

گوشی نوکیا ۵.۴

در اطلاعات منتشرشده به دو مدل گوشی اشاره شده است؛ یکی با شماره مدل TA-1340 شناخته می‌شود و گوشی دیگر با شماره مدل TA-1333. هر دوی این گوشی‌ها نوکیا 5.4 خواهند بود که یک مدل ارزان‌تر است و به‌ احتمال زیاد از 5G پشتیبانی نمی‌کند.

 یک مدل نوکیا 5.4 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و دیگری از باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود مدل TA-1340 ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد. بر اساس تصاویر منتشرشده، نوکیا 5.4 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و می‌توان هم‌زمان کارت حافظه روی آن قرار داد. این گوشی از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

مشخص شده که نوکیا 5.4 از سه دوربین پشت برخوردار است و دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار دارد. این گوشی دکمه مخصوص برای گوگل اسیستنت دارد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها