وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

پرداخت حق الزحمه پزشکان خانواده از هفته آینده

رئیس شبکه بهداشت و در مان شهرستان مراغه از اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۵۸۱۸۱۳
اجرای طرح پزشک خانواده در مراغه

به گزارش مهر، احمد مجتهدی قبل از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : طرح پزشک خانواده  مرحله ثبت نام شهری مراغه درحال برگزاری است، لذا از همشهریان ساکن در مراغه در خواست می شود با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات درمانی منطقه خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

وی ادامه داد : مرحله روستایی طرح پزشک خانواده سال گذشته به مرحله اجرا در آمده بود که هم اکنون نیز مرحله شهری آن در حال اجراست.

مجتهدی هم چنین از مشکلات اهالی شهرگ گلشهر مراغه در مورد دفع نامناسب فاضلاب در این منطقه خبرداد و گفت : بارها این مشکل در جلسات مختلف مطرح شده است ولی نتیجه ای حاصل نشده است به همین منظور از طریق شکایت به دادستانی مراغه در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی  در مورد تحویل ندادن زمین اختصاصی محل احداث خانه بهداشت در این منطقه نیز گفت : شهردار مراغه باگذشت دو ماه از زمان قول تحویل این زمین باز هم با ما همکاری نکرده و تاکنون زمین مورد نظر را تحویل این اداره نداده است.

مجتهدی ادامه داد : نماینده مردم مراغه و عب شیر در حال پیگیری این موضوع است که امیدواریم با تحویل این زمین به شبکه بهداشت و درمان مراغه بتوانیم ساختمان خانه بهداشت را در این منطقه احداث کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها