خاطرات کاغذی

پیتر

خاطرات کاغذی

ساعت رویایی یانوش

اگر چه ماجرا‌های این مجموعه کارتونی بر اساس شخصیت حیوانات و فضای زندگی آن‌ها در جریان بود، اما یکی از داستان‌های جذاب آن مربوط به پسرک مو بوری بود به نام هانس استروکاپ که اصلا اعتماد به نفس نداشت.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۹۲

او برای عمویش جوناس که خارج از کشور بود، نامه نوشت و عمو برای کمک به برادرزاده، مرد سرخپوست نامرئی را با کمک یک پودر جادویی برایش فرستاد تا از او محافظت کند. مرد سرخپوست همه جا هانس را همراهی می‌کرد. به این ترتیب پسرک اعتماد به نفس پیدا کردو دیگر می‌توانست همه کار‌ها را به تنهایی انجام دهد. رفتار دوستانش نیز با او تغییر کرد و مدتی بعد هانس بهیکی از بهترین‌های مدرسه تبدیل شد. اینموفقیت بدان معنا بود که مرد سرخپوست باید به زودی به وطنش بازگردد و...، اما در میان ماجرا‌هایی که در ارتباط با حیوانات بودمی توان به داستانی اشاره کرد که ببر و خرس یک روز جعبه موز شناوری را از رودخانه گرفتند که رویش نوشته شده بود «پاناما»، از آن پس پاناما، برایشان سرزمینی رویایی شد البته در نهایت متوجه شدندسرزمین رویایی همان جایی است که همیشه زندگی می‌کرده‌اند.

ساعت رویایی یانوش، (باعنوان اصلی: JanoschsTraumstunde) مجموعه کارتونی محصول سال‌های ۱۹۸۶-۱۹۹۰ آلمان است. این اثر بر اساس کتاب‌های کودکان «هورست اکرت» با نام مستعار «یانوش» ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها