خاطرات کاغذی

تئو، یدک‌کش کوچک‌

قایق یدک‌ کش کوچکی به نام «تئودور» همراه با دوستانش در بندری بزرگ زندگی می‌کرد. در هر قسمت،می دیدیم که تئو وسایر یدک‌کش‌ها با مشکلی روبرو می‌شدند، آنها گاهی با یکدیگر و گاهی هم با کشتی‌های بزرگتر دچار اختلاف می‌شدند اما هر بار با کمک هم مشکلات را برطرف می‌کردند.
کد خبر: ۱۴۲۲۱۲۴
نویسنده مریم فلاح

تئو و دوستانش سعی داشتند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و بندرشان را به بهترین بندر دنیا تبدیل کنند! تئودور که شخصیت اصلی داستان بود، همیشه کلاه قرمز رنگ بیس‌بال بر سر داشت.  رفتارش با همه دوستانه بود واغلب در حال تلاش برای ارتباط دوستانه با کشتی‌های بزرگ بود. بزرگترین آرزوی تئو این بود که یک کشتی اقیانوس‌پیما باشد و برای دیدن بنادر مختلف دنیا راهی دریاها و اقیانوس‌‌ها شود.

تئو یدک‌کش کوچک‌، (با نام اصلی: Theodore Tugboat)، یک سریال استاپ‌موشن کانادایی مربوط به دهه 90میلادی بود. ایده‌ی ساخت این مجموعه تلویزیونی، وقتی به ذهن «اندرو کوکران»  خطور کرد که هنگام قدم زدن در ساحل هالیفاکس (ساحل شرقی کانادا)، برای پسر سه ساله‌اش در مورد ویژگی قایق‌ها و یدک‌کش‌ها توضیح می‌داد! کوکران کار ساخت تئو را به عنوان تهیه‌کننده از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و بالاخره پخش آن در سال ۱۹۹۳ آغاز شد.

در داستان‌های این مجموعه ، یک شخصیت انسانی(دنی دوهرتی در نقش The Harbourmaster) و شش کاراکتر اصلیِ یدک‌کش حضور داشتند. 

تئو، یدک‌کش کوچک‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها