خاطرات کاغذی

پسر و نی حصیر

خاطرات کاغذی

بوبو بوب ها

گروهی از ربات‌های انسان نما به نام «بوبو بوب ها» که در نقطه ای بسیار دور از کره زمین در فضای لایتناهی زندگی می‌کنند. آنها با کشتی فضایی بادبانی خود به رهبری کاپیتان «باب وُتِر» در حال بازگشت به زمین هستند تا انسان‌‌ها را از خطر حمله دایناسورها نجات دهند.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۳۶
نویسنده مریم فلاح

کاپیتان مردی مهربان با پای چوبی است. در ابن سفر، پسر با هوش او و ستاره شناس پیری با محاسن بلند به نام «کورنلیوس»، همچنین دوست همیشگی اش «بلیپ» و شخصیت‌هایی مثل فریتزِ آشپز، دکتر بون، دوقلوهای بیولوژیست که وظیفه رشد گیاهان در کشتی را دارند، عمه آگاتا، پیتر، ویلبِر و جمعی دیگر او را همراهی می‌کنند .

بوبو بوب ها، مسیری طولانی را در فضا باید طی کنند. آنها از مکان‌های مختلفی عبور کرده و در راه با بیگانگان فضایی برخورد می‌کنند که برخی از آنان رفتاری خصمانه دارند . آنها موجوداتی عجیب هستند با توانایی‌های پنهان، مانند نامرئی شدن و انتقال از راه دور یاهمان طی الارض خودمان.

بوبو بوب ها، (به انگلیسی:Bobobobs) محصول سال 1988 کشوراسپانیا است. این مجموعه انیمیشن پرماجرا براساس کتاب‌های تخیلی کودکان، نوشته Henk Zwart و Nerida Zwar به کارگردانی «تیم رد» ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها