به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد: برابر قانون، درآمدهای حاصل از تبلیغات بازرگانی در شبکه های تلویزیونی، مستقیما به حساب خزانه کل واریز شده و هیچگونه وجهی به حساب شبکههای سیما واریز نمیگردد لذا بدیهی است که شبکه سه سیما، وجهی بابت پخش تبلیغات بازرگانی در جامجهانی دریافت نکرده است.
در خصوص اعداد و ارقام اعلام شده در خبر مذکور نیز، برابر پیگیریهای انجام شده، ادعای درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی تبلیغات در برنامه های جام جهانی، اساسا کذب است و در ساختار بودجه سازمان صداوسیما، تحقق چنین ارقامی که بیشتر از بودجه یک سال رسانه ملی است، آن هم فقط در ایام جامجهانی، امکان پذیر نیست و ادعای آن در قالب تیتر یک خبر، دور از انصاف است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی «جامجم» با تهیهکننده و مجری برنامه موسیقایی شبکه نسیم
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی«جام جم» با جواد محقق، نویسنده، شاعر و معلم باسابقه
دشمن چگونه سعی در عرفیسازی بیحجابی در جامعه دارد؟