طی سال‌های گذشته شرکت سامسونگ از محصولات خاص و جذاب بسیاری رونمایی کرده و آن‌ها را به نمایش عمومی درآورده که یکی از نمونه‌های پرطرفدار و لوکس آن‌ها نیز تلویزیون‌های The Wall هستند. این محصولات که با فناوری MicroLED ساخته شده‌اند بهترین قابلیت‌های یک صفحه نمایش OLED را در خود جای می‌دهند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این تلویزیون‌ها قدم بزرگ بعدی در راه توسعه تلویزیون‌ها به حساب می‌آیند.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،اکنون شرکت سامسونگ در نظر دارد فناوری MicroLED خود را در قالب متفاوت‌تری قرار دهد. این شرکت امروز از تلویزیون‌های ۱۱۰ اینچی MicroLED خود رونمایی کرد که از هم اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته‌اند. طبق اظهارات مسئولان شرکت سازنده، این تلویزیون‌ها در فصل اول سال ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی می‌شوند.

قدرت و کیفیت تلویزیون‌های MicroLED

قدرت و کیفیت تلویزیون‌های MicroLED

با وجود آن که شرکت سامسونگ امروز از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده و آن را برای پیش خرید در دسترس قرار داده، اما این مجموعه همچنان قیمت دقیق تلویزیون‌های جدید خود را با طرفداران خود در میان نگذاشته است. با این حال می‌توان انتظار داشت که با توجه به فناوری نوین تلویزیون‌ها، محصولات MicroLED جدید سامسونگ از تمامی صفحه نمایش‌ها و تلویزیون‌های 4K و 5K گران‌تر باشد. این تلویزیون‌ها هیچ گونه خط و یا مرزی را به نمایش نمی‌گذارند و نسبت صفحه به کادر دور آن‌ها نیز ۹۹.۹۹ درصد است.

فناوری MicroLED همچنین ماندگاری بیشتری دارد و تلویزیون‌های جدید سامسونگ از مدل‌های LED و OLED بادوام‌تر خواهند بود. سامسونگ اظهار داشته عمر فعالیت مفید این تلویزیون‌ها بیش از ۱۰۰ هزار ساعت و یا چند دهه است. ساخت این تلویزیون‌ها تنها با اختراعات و فناوری‌های جدید سامسونگ ممکن شده و تا پیش از امروز قابلیت ساخت آن‌ها وجود نداشت. با توجه به شرایط کنونی، انتظار می‌رود سامسونگ خط تولیدی جدید برای تلویزیون‌های MicroLED تشکیل دهد و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را بر روی آن‌ها داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها