ایده های اپل تا حد اختراع یک ساک دستی کاغذی نزول کرد

اپل یک ساک دستی کاغذی را به عنوان اختراع جدید خود به ثبت رسانده است. با این وجود آیا باید گفت که ایده های خلاقانه اپل نزول کرده است؟
کد خبر: ۹۴۸۵۲۰
ایده های اپل تا حد اختراع یک ساک دستی کاغذی نزول کرد

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک ، در حالی که اختراعات اپل همیشه مرتبط با فناوری بوده است اخبار حکایت می کند آخرین اختراع اپل یک ساک دستی کاغذی کاملا ساده است.

بله درست است. یک ساک دستی کاغذی!

البته چنین محصولی هم برای اپل و هم برای مصرف کنندگان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا شرکت اپل به فکر فراهم کردن راهی است تا خریداران محصولاتش بتوانند کالاهای خریداری شده را از فروشگاه اپل تا خانه خود به راحتی حمل نمایند.

اپل در مستندات خود اطلاعاتی را در مورد این محصول جدیدش برای کسانی که تا به حال چیزی در مورد این اختراع نشنیده اند، بیان کرده است. این شرکت می گوید: این ساک دستی ها عموما برای حمل محصولات استفاده می شود. برای مثال همان طور که از پاکت ها و کیسه های دیگر برای قرار دادن خریدهای خود در داخل آن ها استفاده می کنید، از این ساک دستی نیز می توانید برای قرار دادن محصولات اپل در داخلش استفاده نمایید.

البته با توجه به این که پیش از این ساک های کاغذی ساخته شده است، طبیعتا اپل باید یک ایده جدید و نو در ساک های مخصوص خود پیاده سازی کرده باشد.

مستندات ارائه شده توسط اپل این ساک دستی کاغذی را یک محصول سازگار با محیط زیست توصیف می کند که از کاغذ سفیدی تشکیل شده است و حداقل ۶۰ درصد آن قابل بازیافت است. در ادامه توضیحات داده شده توسط این شرکت جزئیات زیادی در مورد تغییرات منحصر به فردی که در این ساک دستی وجود دارد، ارائه شده است. در طراحی این ساک دستی، اپل بر استفاده از کاغذهای شیاردار (زنبوری شکل) به صورت استراتژیکی تمرکز شده است. علاوه بر این اطلاعاتی در مورد دسته این ساک دستی داده شده است. دسته این ساک دستی کاملا از رشته های کاغذی تشکیل شده که با ۸ کوک به صورت حلقوی بهم تابیده شده اند.

اپل معتقد است که این ساک دستی به اندازه ای قوی و ایمن است که بتواند کالای دیجیتال مشتریان را حمل کند. در واقع با این گفته اپل، هر گونه نگرانی و احتمال درباره این که ساک پاره شود و کالاهای مشتریان روی پیاده رو بریزد، از ذهن ها پاک می شود.

شرکت Cupertino می گوید: ساخت ساک دستی هایی که به طور کامل از کاغذ تشکیل شده اند می توانند تاثیرات منفی را که این محصولات از زمان تولید تا استفاده شدن و دور ریختن، بر روی محیط زیست ما می گذارند، کاهش دهد.

چنانچه کار شما طراحی ساک دستی های کاغذی است یا علاقمند هستید تا درباره این محصول اپل اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به وب سایت دفتر بازرگانی و اختراعات ایالات متحده سر برنید و از کلیه جزئیات این اختراع جدید اپل با خبر شوید.

شما می توانید از طریق لینک زیر جزئیات بیشتری در مورد این محصول بدست آورید:

http://1o2.ir/apple-paper-bag

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها