پیشگیری از آتش سوزی خانه با یک گوشی هوشمند قدیمی

با استفاده از میکروفن داخلی گوشی هوشمند یا تبلت دست دوم کاربر، اپلیکیشن اسموکی امکان نظارت بر خانه برای شناسایی دود در زمان واقعی حتی زمانی که در خانه حضور ندارید را فراهم می کند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۶
پیشگیری از آتش سوزی خانه با یک گوشی هوشمند قدیمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موبنا ، گوشی هوشمند قدیمی شما شایسته یک بازنشستگی آبرومندانه است. پس از چند سال خدمت صادقانه و انجام وظایف مختلف برای شما هنگامی که برای جایگزینی آن با یک گوشی هوشمند جدید برنامه ریزی می کنید حتما نباید دستگاه قدیمی خود را دور بیندازید. به جای آن می توانید با دانلود یک اپلیکیشن گوشی هوشمند قدیمی خود را به یک هشدار دهنده دود هوشمند تبدیل کنید.

شرکت امنیت خانگی کلورلوپ (Cleverloop) با وارد کردن مفهوم "کاهش، استفاده مجدد و بازیافت" به فناوری مدرن، اپلیکیشنی به نام اسموکی (Smokey) را توسعه داده است که برای اندروید و iOS در دسترس است. برخی مواقع رویدادهای غیر منتظره زمانی رخ می دهند که در خانه حضور ندارید و در این شرایط اسموکی می تواند یک ناجی واقعی باشد.

با استفاده از میکروفن داخلی گوشی هوشمند یا تبلت دست دوم کاربر، اپلیکیشن اسموکی امکان نظارت بر خانه برای شناسایی دود در زمان واقعی حتی زمانی که در خانه حضور ندارید را فراهم می کند. اگر زنگ هشدار دود خاموش شود، این اپلیکیشن پیامکی را برای کاربر ارسال خواهد کرد و نسبت به خطر بالقوه هشدار می دهد. در شرایطی که دیگر سامانه های هشدار دود ممکن است نیازمند چندین دستگاه باشند و هزینه بالایی را روی دست مصرف کننده قرار دهند، اپلیکیشن اسموکی کاملا رایگان بوده و با گوشی هوشمندی که دیگر از آن استفاده نمی کنید قابل استفاده است.

به گفته ریچارد اسمیت، مدیر کلورلوپ، ما همواره در پی روش هایی برای افزایش هر چه بیشتر امنیت مشتریان و دادن آرامش خاطر به آنها هستیم. در همین راستا، ما دریافتیم کارآمدترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل برای تشخیص هوشمند دود امکان استفاده از دستگاه های قدیمی کاربران با یک اپلیکیشن رایگان و آسان برای استفاده است.

برای استفاده از اپلیکیشن اسموکی تنها کافی است تا آن را روی گوشی هوشمند یا تبلت قدیمی خود دانلود کرده و سپس دستگاه را در بخش مرکزی خانه جایی که از دریافت زنگ هشدار اطمینان حاصل شود، قرار دهید. سپس دستگاه قدیمی خود را به برق متصل کرده و به شبکه وای فای خانگی متصل شوید. پس از وارد کردن شماره تلفن یا ایمیل در اپلیکیشن اسموکی برای دریافت اعلان ها، و فعال کردن سامانه دیگر نیاز به انجام کار خاصی نیست. با اسموکی نه تنها زندگی دوباره به گوشی هوشمند یا تبلت قدیمی خود می بخشید بلکه امنیت خانه خود را نیز افزایش می دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها