آیفون SE در امریکا 200 دلار شد

آخرین محصول عرضه شده توسط شرکت اپل آیفون SE نام دارد که مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر پرچمداران این شرکت محسوب می‌شود و توانسته است توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۵
آیفون SE در امریکا 200 دلار شد

به گزارش جام جم کلیک ، موبنا نوشت مدل پایه این گوشی هوشمند در کشور آمریکا با قیمت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شود و هم‌اکنون کاربران این کشور می‌توانند گوشی هوشمند مذکور را از اپراتورهای این کشور با تخفیف ۵۰ درصدی به قیمت ۲۰۰ دلار خریداری کنند.

این طور که رسانه‌های خبری اعلام کردند این گوشی هوشمند با تخفیف ۵۰ درصدی فقط در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مخابراتی US Cellular با این قیمت فروخته می‌شوند.

کاربران آمریکایی برای آنکه آیفون SE را با تخفیف ۵۰ درصدی بخرند، می‌توانند انتخاب خود را از بین همه رنگ‌های آن انجام دهند. البته این نکته قابل ملاحظه است که تعداد آیفون‌های تخفیف خورده محدود است و مشخص نیست این طرح چه زمانی به پایان می‌رسد.

گوشی هوشمند آیفون SE اپل نمایشگر ۴ اینچی را شامل می‌شود و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت، رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی ۱٫۳ مگاپیکسلیو باتری ۱۶۲۴ میلی‌آمپری اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها