مدیر شبکه مستند از رویکرد این شبکه در انتخابات آتی، تهیه و پخش مستندهایی باهدف شفاف سازی و کمک به مردم در فضای انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۲
رویکردهای انتخاباتی شبکه مستند مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر تاجیک افزود: در واقع شبکه مستند دغدغه مشارکت مردمی را ندارد، زیرا بر حضور اکثریت مردم در انتخابات واقفیم و راهکارهایی برای حضور بهتر مردم داریم و در سایت شبکه نیز مستندها، فیلم‌ها و مطالبی را ارائه می دهیم که در بهبود این فضا موثر باشد.

وی گفت: مجموعه 20 قسمتی با عنوان «تکیه بر جای مدرس»، کاری از حسن امامی، از جمله تولیدات شبکه مستند برای ایام انتخابات است که در مستندهای 5 دقیقه‌ای به آرا و نظرهای مردم درباره انتخابات می‌پردازد.

مدیر شبکه مستند با اشاره به تولید مستند دیگری درباره انتخابات افزود: محسن خان جهانی نیز در حال تهیه مستندی 52 دقیقه‌ای با موضوع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است که یک هفته قبل از انتخابات از این شبکه روی آنتن می رود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مستندهای استان‌های مختلف علاوه بر شبکه شما در شبکه مستند نیز پخش می‌شود، گفت: عمده تولیدات مراکز استانی 31 استان، مستند است و ما با همکاری نزدیکی که با امور استان‌ها داریم، پخش مستندهای استانی را در شبکه مستند دنبال می‌کنیم.

تاجیک با اشاره به اهمیت تولید مستندهای اجتماعی افزود: در همه دنیا تولید مستندهای اجتماعی در مقایسه با دیگر مستندها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و سعی می‌کنیم این مقوله را بیش از دیگر موضوعات در نظر بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها