مدیرکل حمل و نقل پایانه های خوزستان خبر داد:

استقرار 1100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در شلمچه و چذابه

مدیرکل حمل و نقل پایانه های خوزستان گفت: هزار و 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به منظور جابه جایی زائران اربعین حسینی به شهرهای مختلف کشور در شلمچه و چذابه از توابع این استان مستقر شده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۸
استقرار 1100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در شلمچه و چذابه

مسعود مصدقی روز چهارشنبه گفت: هم اکنون 600 دستگاه اتوبوس و 500 دستگاه مینی بوس برای جابه جایی 60 هزار مسافر در شبانه روز از دو مرز شلمچه و چذابه به نقاط مختلف کشور مستقر شده است.

وی افزود: همچنین بیش از 500 دستگاه سواری نیز در این دو پایانه مرزی برای جابه جایی زائران پیش بینی شده و در حال ارائه خدمت به این افراد است.

مصدقی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت های مسافربری برون و درون شهری و استان های همجوار در صورت نیاز اتوبوس هایی به صورت فوق العاده به دو مرز شلمچه و چذابه اعزامی می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان در ادامه از بازگشت و جابه جایی بیش از 150 هزار زائر در دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد و افزود: مرز شلمچه برای خروج زائرانی که دارای گذرنامه معتبر و روادید هستند باز است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان خوزستان اظهار کرد: همچنین 10 رام قطار نیز با هماهنگی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، زائران را از دو ایستگاه خرمشهر و اهواز به نقاط مختلف کشور منتقل می کند.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از مبادی تردد زائران عتبات عالیات و کربلای معلاست.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمارها، حدود یک میلیون و 400 هزار زائر برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین از ایران به عراق عزیمت کردند که افزایش 47 درصدی را در مقایسه با سال قبل نشان می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها