اخبار داغ دنیای بازی

انتشار بازی آنلاین نگهبان دژ

در این بازی تلفن همراه که بتازگی در کافه بازار منتشر شده، بازیکنان می‌توانند با هموطنان خود از سراسر کشور رقابت کنند.
کد خبر: ۷۹۶۷۷۹
انتشار بازی آنلاین نگهبان دژ

قابلیت‌های قابل استفاده این بازی عبارت است از: گردباد، بمب، رگبار تیر، توپ آتشین، اژدهای خشمگین، هواپیمای بمب افکن و جادوگر خبیث. بازیکنان با فائق آمدن بر رقبای خود، رتبه کشوری کسب و برتری خود را به دیگران ثابت خواهند کرد. در این بازی امکاناتی مانند چت و نمایش عکس نفرات برتر نیز در نظر گرفته شده است. به‌گفته سازندگان، داستان این بازی از داستان معروف «موش و گربه» که بر سر هم استخوان و آشغال می‌انداختند الهام گرفته است.

انتشار کتاب «ناشران خارجی بازی‌های رایانه‌ای»

کتاب «ناشران خارجی بازی‌های رایانه‌ای» از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

معاونت حمایت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، از جمله Casual Connect، Gamescom و Gamesconnection، اقدام به تهیه کتابی با نام Publisher’s Book کرده است. در این کتاب اطلاعات 270 ناشر بین‌المللی، مشتمل بر نام، کشور، تاریخ تاسیس، درآمد سالانه، پلتفرم مورد علاقه، نوع مخاطب، بازی‌های معروف، ایمیل مستقیم و سایت شرکت آمده است. برای اقدامات حمایتی بنیاد، این کتاب به‌طور رایگان در اختیار تولیدکنندگان بازی قرار می‌گیرد.

اشاره قائم مقام بنیاد به ظرفیت بسیج

قائم مقام بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در سخنانی به ظرفیت بسیج برای تولیدات بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد. حسن کریمی قدوسی به فعالیت ارگان‌های متعددی در زمینه تولید و نشر بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و از بسیج سپاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نام برد.به گفته وی، بنیاد تعاملات خوبی را با مرکز هنرهای رقومی بسیج داشته است. هنرهای رقومی از زیرمجموعه‌های بسیج است که از بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن و دیگر صنایع خلاقانه حمایت می‌کند. او اضافه کرد: «در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای، پنج سناریو مطابق با معضلات موجود جامعه و دغدغه‌های مسئولان آماده کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید این بازی‌ها با بسیج همکاری‌های مشترک داشته باشیم.»

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها