پرسش و پاسخ: کوچک شدن تصاویر بازیابی شده

تعدادی عکس را بازیابی کردم، ولی بعدا متوجه شدم اندازه تصاویر بسیار کوچک‌تر شده (مثلا از 1920 در 1080 به 324 در 243 تغییر کرده است) در ضمن تصاویر به‌صورت Administrator درآمده و به‌طور مثال نمی‌توان آنها را Rotate کرد.
کد خبر: ۷۸۴۹۰۳
پرسش و پاسخ: کوچک شدن تصاویر بازیابی شده

علی غفاری از آذربایجان‌شرقی: در ضمیمه شماره قبل برنامه‌ای با نام RECUVA برای بازیابی تصاویر پاک شده معرفی کردید. من با این برنامه تعدادی عکس را بازیابی کردم، ولی بعدا متوجه شدم اندازه تصاویر بسیار کوچک‌تر شده (مثلا از 1920 در 1080 به 324 در 243 تغییر کرده است) در ضمن تصاویر به‌صورت Administrator درآمده و به‌طور مثال نمی‌توان آنها را Rotate کرد.

پاسخ کلیک: به احتمال زیاد عملیات بازیابی برای شما از محلی غیر از محل ذخیره‌سازی تصاویر صورت گرفته است. به‌عنوان مثال فرض کنید تصاویر شما در مکان شماره یک روی هارد‌دیسک ذخیره شده بوده و تصاویر بندانگشتی آن نیز با برنامه‌ای که آن تصاویر را مورد استفاده قرار می‌داده در اندازه 234 در 234 پیکسل ایجاد و در مکان شماره 2 ذخیره شده است. اکنون برنامه تصاویر ذخیره شده را که به وسیله سیستم‌عامل یا برنامه ایجاد شده و در مکان شماره 2 ذخیره شده بود، بازیابی کرده که به همین دلیل هم اندازه تصاویر کوچک‌تر است و هم امکان تغییرات در آن برای شما وجود ندارد، زیرا از سوی مدیر سیستم یا سیستم‌عامل ایجاد شده‌ است. به شما توصیه می‌کنیم عملیات اسکن را عمیق‌تر کنید و در صورتی‌که موفق نشدید تصاویری جز تصاویر مورد نظر پیدا کنید، برای اعمال تغییرات در آنها می‌توانید ضمن بازکردن هریک از تصاویر با ذخیره‌سازی مجدد آنها تحت نام جدید، کنترل اعمال تغییرات روی آنها را به‌دست بگیرید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها