امضای طومار ۲۰ متری و یک درخواست؛

سلام به امام زمان(عج) را به اخبار اضافه کنید

طوماری ۲۰ متری به منظور افزودن صلوات بر امام زمان(عج) پیش از آغاز بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون امضاء شد.
کد خبر: ۶۹۱۰۹۸
سلام به امام زمان(عج) را به اخبار اضافه کنید

گروهی از طلاب و دانشجویان با تهیه طومار 2 متر در 20 متری که توسط مردم امضاء شده، از سازمان صداوسیما خواستند تا این سازمان پیش از آغاز بخش‌های خبری خود به طور ویژه به سلام و صلوات بر حضرت مهدی(عج) بپردازد.

متن این طومار به شرح زیر است:

در تحولات این روزهای جهان در لوای بیداری اسلامی و تحولات شگرف انسانی و رکور شدید اقتصاد جهانی و به بن بست رسیدن شیطان و همه اذناب آن؛ زمزمه نزیک شدن وعده الهی به گوش می‌رسد آنچنانکه امام خامنه ای دامت برکاته می فرمایند: ما به زمان ظهور امام زمان (عج) این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده‌ایم، زیرا معرفتها پیشرفت کرده است.

خبرگزاری فارس: امضاء طومار ۲۰ متری برای سلام به امام زمان(عج) پیش از پخش اخبار

به همین منظور و به برکت مجاهدات امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه امام خامنه‌ای مد ظله العالی و رشادت‌های مردان جهاد و ایثار؛ روح رسانه انقلابی باید در صدا و سیمای جمهوری اسلامی خود را رخنمون‌تر از همیشه نماید.

حال باید تمامی ابزارهای ایجاد شده در انقلاب برای یک هدف متعالی مورد استفاده قرار بگیرند... امر مقدس ظهور حضرت حجت (عج) و نور این جلوه ازلی را لحظه به لحظه در اذهان انتشار و انعکاس دهند.

ما امضا کنندگان این طومار از مسولین امر درخواست می‌نماییم تا در جهت ترویج و احیا نام مبارک حضرت حجه الابن الحسن العسکری ارواحنا فداه...کلیه بخش‌های خبری صدا و سیما با سلام بر قائم ال محمد امام زمان (عج )آغاز شود. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها