سیدعلی صالحی،فریبرز سریال نون خ

حتی سیگار هم نمی‌کشم

داستانی درباره اعتیاد نوشته اید؟ پژوهشی در این باره دارید ؟ پایان نامه تان در این زمینه است ؟ کتابی در این حوزه نوشته اید؟ کتابی با این محور ترجمه کرده اید؟ چرا در جشنواره آثار مکتوب ستاد مبارزه با مواد مخدر شرکت نمی کنید تا برنده جوایزی ارزنده شوید و از کارتان حمایت های مالی شود؟!
کد خبر: ۵۹۶۴۲۸
جشنواره ای برای آثار مکتوب در حوزه اعتیاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از برگزاری دهمین جشنواره سراسری معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر، روان گردان‏ها و پیش سازها در آذر امسال خبر داد.

 حمید صرامی با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، تشویق و ترغیب محققان، دانش‌پژوهان و نویسندگان انواع آثار مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روان‏گردان‏ها و پیش‏سازها است.

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد یادآور شد: در این جشنواره آثاری از قبیل تالیف یا ترجمه کتب علمی- آموزشی و کتب داستانی برای نوجوانان، جوانان و عامه مردم، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای عمومی و تخصصی و همچنین آثار پژوهشی محققان و نیز مقالات چاپ شده در فصلنامه‏های علمی پژوهشی و علمی ‌ترویجی در داخل و خارج کشور در عرصه مواد مخدر و روان‏گردان‏ها مربوط به دوره زمانی یکم فروردین  1390 لغایت یک شهریور 1392 مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

صرامی با بیان این که به بهترین اثرها در هر زمینه طی مراسمی در آذر ماه سال‌جاری جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، تاکید کرد: آثار ارسالی باید یکی از محورهای مبارزه اعم از پیشگیری اولیه از اعتیاد، درمان، بازتوانی و حمایت اجتماعی، کاهش آسیب، مقابله با عرضه، ابعاد بین‏‌المللی، قوانین، پژوهش، مشارکت‏های مردمی، ساختار مدیریت و ارزشیابی فعالیت‏ها را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط هیأتی مجرب از داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت، عنوان داشت: آثار ارسالی باید حداکثر تا تاریخ بیستم مهر ماه سال‌جاری به دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ارسال شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت WWW.dchq.ir مراجعه یا با شماره تلفن‌های 22901231- 22901232 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها