درخواست خواننده موسیقی پاپ:

مجوز آلبوم‌ها شتاب بیشتری بگیرد

کد خبر: ۵۹۲۱۴۷
معجون «شهرام شکوهی» برای شنوندگان

شهرام شکوهی، خواننده، روز جمعه به برنامه «معجون» می‌آید. این برنامه روزهای جمعه ساعت 9 صبح از رادیو جوان پخش می‌شود. فریبرز گلبن، تهیه‌کننده و الهه سلحشور، سردبیر این برنامه هستند. پیمان طالبی هم اجرای برنامه را به‌عهده دارد.

فریبرز گلبن، تهیه‌کننده برنامه رادیویی معجون در این باره به جام‌جم گفت: این برنامه موسیقی‌محور است و به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود. برنامه معجون شامل بخش‌های متنوع از جمله مسابقه و طنز است. محتوای برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده که مخاطبان را سرگرم‌ کند.

گلبن اشاره کرد: برنامه‌سازان هر شبکه رادیویی ماموریت دارند تا بنا به مخاطبانشان برنامه‌های مناسب تولید و پخش کنند. از آنجا که جوانان عمده شنوندگان رادیو جوان را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل در برنامه‌هایی که تهیه می‌کنم تلاش دارم برنامه ضرباهنگ تندی داشته باشد تا مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این مساله شامل حال برنامه معجون هم می‌شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به دیگر بخش‌های برنامه گفت: با پخش برنامه معجون قصد داریم جمعه‌های خوبی برای شنوندگان فراهم کنیم. در هر برنامه یک مهمان خواننده هم داریم. شهرام شکوهی مهمان روز جمعه است. مجری با او درباره زندگی و فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی صحبت می‌کند.

وی تاکید کرد: در این برنامه ترانه‌های متعددی از خوانندگان پخش می‌کنیم. همچنین در بخش مسابقه ده ترانه کوتاه پخش می‌کنیم که شنوندگان می‌توانند با اعلام نام خواننده این ترانه‌ها در مسابقه شرکت کنند و برنده شوند.

گلبن اشاره کرد: هر هفته یک ترانه را براساس بیشترین پیامک‌ها و تلفن‌های شنوندگان انتخاب می‌کنیم؛ در طول ماه چهار ترانه انتخاب شده و در پایان ماه از بین آنها یک ترانه برتر براساس نظر مردم انتخاب می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره نقش تهیه‌کننده در برنامه‌های رادیویی گفت: نقش تهیه‌کننده در برنامه‌های رادیو مثل مربی تیم فوتبال است. او باید با دقت عوامل را انتخاب کند. کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شود برنامه در جذب مخاطب موفق نباشد. بنابراین تهیه‌کننده باید همه‌کاره باشد تا بتواند متناسب با هر مناسبت، ماه یا فصلی برنامه‌اش را بسازد.

گلبن گفت: همیشه سعی کرده‌ام برنامه‌هایی تهیه‌کنم که رویکرد طنز و سرگرم‌کننده داشته باشد. گرچه در طول این سال‌ها برنامه‌های دیگری هم تولید کرده‌ام، اما به تولید برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده علاقه بیشتری دارم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها