محمدباقر قالیباف گفت: اولین کار اشتباه همه دولت های گذشته عوض کردن تمام مدیران از ریز تا درشت دولت قبلی بوده است. چنانکه انگار هر که با ما نیست برماست.
کد خبر: ۵۶۳۳۳۵
تغییر مدیران، اولین اشتباه دولت های گذشته

نامزد احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: این دوره، دوره ای است که نامزدهای انتخاباتی باید دقت کنند که آیا می توانند مسؤولیت بگیرند یا خیر.

وی با بیان اینکه براساس آمار و ارقام و منابع مالی موجود، در کشور پتانسیل پاسخگویی به نیاز شش برابر جمعیت کنونی هم وجود دارد، افزود: در حالی که نفت چه 10 دلار باشد و چه 100 دلار، چطور مشکل گرانی و معیشت مردم وجود دارد.

این نامزد اصولگرا علت این مشکلات را سیاست زدگی و ایجاد تنش توسط دولت ها دانست و افزود : مشکلات یا به گوش مسئولان نرسیده که بعید است و یا اینکه حواشی، دولت را از وظیفه اصلی خود دور کرده است.

وی با اشاره به اینکه من به عنوان شهردار تهران در شورای شهر با همه سلایق از اصولگرایان گرفته تا اصلاح طلبان و افراد منسوب به دولت کار کرده ام البته با دوری از سیاست زدگی، اظهارداشت: ما امروز تهران رو به پیشرفت را می بینیم که این پتانسیل باید به تمام کشور منتقل شود.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: اولین کار اشتباه همه دولت های گذشته عوض کردن تمام مدیران از ریز تا درشت دولت قبلی بوده است.چنانکه انگار هر که با ما نیست برماست.به عنوان مثال وقتی وزیر آموزش و پرورش عوض می شود تا نظافتچی مدارس هم عوض می شود، یعنی در دولت های قبلی یک  نفر با فکر و باتقوا نبود که بشود در دولت های بعدی از وی استفاده کرد.

قالیباف افزود: همه جا گفته ام اینجا هم می گویم در دو سال، همه مشکلات اقتصادی و سیاسی را با برنامه هایی که با کارشناسان تدوین کرده ام حل می کنم و در کشور با ثبات و آرامش زندگی خواهید کرد.

وی با اشاره به موضوع حق بیمه، تصریح کرد: الان 70 درصد حق بیمه را مردم می پردازند و 30 درصد را دولت پرداخت می کند که باید برعکس شود یعنی 30 درصد را مردم بپردازند و 70 درصد را دولت، زیرا دولت باید در وقت بیماری به داد مردم برسد و هرکس که برمسند قدرت است باید پاسخگو باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره قانون اساسی هم با بیان اینکه من تمام موارد قانون اساسی را قبول دارم، افزود: کسانی که می گویند رییس جمهوری اختیاراتش کم است باید همان ابتدا قانون را می خواندند می فهمیدند که اختیاراتش کم است و وارد انتخابات نمی شدند، نمی شود آنجا که قانون به نفع دولت بود خوب باشد و آنجا که به ضرر دولت بود بد باشد. اینها همه بهانه است.

وی اظهارداشت: از امام (ره) یاد گرفتیم که حرف مرد یکی نیست، دو تاست زیرا هر وقت که اشتباه کنیم باید عذرخواهی کنیم و راه درست را برویم.

محمدباقر قالیباف عصر دیروز وارد شهر همدان شد و پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با وی دیدار و گفت وگو کرد سپس به مسجد شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا رفت و در جمع دانشجویان سخنرانی کرد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها