قالیباف در برنامه دیدگاه :

رئیس جمهور نیازمند نظریه پردازی نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز داشتن برنامه کاری مهم است اما قبل از آن داشتن کارنامه خوب مهمتر است.
کد خبر: ۵۶۵۹۹۷
کشور نیازمند تغییرجدی درنظام اداری و اجرایی است

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمدباقر قالیباف ظهر امروز یکشنبه با حضور در مسجد حظیره یزد در سخنانی با اشاره به اینکه سیستم اداری و اجرایی کشور قدیمی و فسیل است، افزود: باید این سیستم کارآمد و به روز شود.

قالیباف گفت: متأسفانه بخشی از مسائل مالی و فساد اداری به سیستم فسیلی ادارات برمی گردد که از قبل از انقلاب وارث آن هستیم و هیچ وقت متحول نکردیم.

وی اضافه کرد: 24 خرداد نقطه عطفی در کشور ماست و ما حق آزمون و خطا نداریم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: فکر می کنیم در بخشی از حماسه سیاسی؛ مشارکت مردم تعیین کننده است و بخش دیگر نیز انتخاب درست است که باید به دور از احساسات انجام شود.

قالیباف گفت: کشور با حرف و لفاظی اداره نمی شود بلکه نیاز به عقلانیت دارد و مسائل را باید با عقلانیت حل کرد.

وی افزود: امکانات خوبی در کشور داریم اما سوء تدبیرها در اداره جامعه باعث شده است که دچار مشکل شویم.

قالیباف گفت: قبل از اینکه تحریم ها ما را دچار چالش کند سوء تدبیرها دچار چالش کرده است و اگر به آن توجه نکنیم دچار مشکل می شویم.

وی با اشاره به حضور جوانان در این سخنرانی افزود: هیچ وقت نباید احساس ناامیدی کرد، امروز بیش از هر زمان دیگر شرایط اقتصادی و بحث گرانی و تورم همه را دچار مشکل کرده است اما باید با تلاش بیشتر رو به جلو حرکت کرد.

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با همه سختی هایی که داریم اما خدا را شکر می کنیم که در سایه نظام اسلامی و هدایت قدسی زندگی می کنیم ، وظیفه ما مدیران و مسئولان این است که با مردم حرف بزنیم اما جنس حرفمان باید به عنوان یک مدیر،  نسبت به دیگران متفاوت باشد و مردم از مسئولین می خواهند که اگر حرفی زده می شود حتماً عمل کنند.

قالیباف افزود: به فضل الهی در مدت خدمتم موردی نبوده که قول بدهم اما اجرا نکرده باشم.

وی گفت: مشکلات استان یزد را از چند ماه گذشته بررسی کرده ایم و این مشکلات را که بیشتر در بخش صنعت و آموزش است در دولت آینده با یاری همه مردم حل خواهیم کرد.

قالیباف و هیئت همراه هم اکنون برای سخنرانی عازم شهر کرمان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها