درجریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی از کرانه باختری، چند جوان فلسطینی زخمی و شماری بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۵۹

به گزارش جام جم آنلاین از رسانه های فلسطینی، نظامیان اشغالگر بامداد امروز (جمعه) به طولکرم و مناطقی در نزدیکی نابلس در کرانه باختری یورش بردند که این حمله با مقاومت جوانان فلسطینی روبه‌رو شد.

در حمله نظامیان صهیونیست به منطقه «بیت فوریک» در شرق نابلس ۶ جوان فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با متوقف کردن آمبولانس حامل یکی از این مجروحان از رسیدن وی به بیمارستان جلوگیری کردند.

در شهر طولکرم نیز نظامیان رژیم صهیونیستی شماری از جوانان فلسطینی از جمله «حمزه الصافی» خبرنگار و اسیر آزاد شده از زندان های این رژیم را بازداشت کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد جمعه به شهرک «سنجل» در شمال رام الله نیز یورش بردند و سه جوان فلسطینی را بازداشت و چند خودرو را مصادره کردند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین داخلی این رژیم و قوانین بین المللی، اقدام به بازداشت موقت مردم عادی فلسطین در کرانه باختری، غزه و سرزمین های اشغالی می کند و افراد بسیاری بدون اتهام برای ماه ها در زندان می مانند.

هیات امور اسرا و باشگاه اسیران فلسطین به تازگی در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که شمار افراد بازداشت شده در کرانه باختری از آغاز جنگ علیه مردم غزه تاکنون به ۶ هزار و ۳۳۰ نفر رسیده است.

اشغالگران رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز به کرانه باختری یورش می‌برند و پس از درگیری با مبارزان فلسطینی، تعدادی را بازداشت می‌کنند.

تاکنون صدها فلسطینی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری شهید شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها