کایلو 
خاطرات کاغذی

کایلو 

خاطرات کاغذی

پسر و خرس قطبی

پسرکی به نام «هونزیک» در دنیای خیالبافی‌های کودکانه خود با خرس قطبی به نام «ساموئل» همراه می‌شد، البته خرس قطبی واقعی نبود و صرفا پوست این حیوان بود که کنار تختخواب پسر، روی زمین پهن شده بود.
کد خبر: ۱۴۲۹۲۸۴
نویسنده مریم فلاح

منتهی وقتی این پسرک خردسال به سراغش می‌رفت یکباره جان می‌گرفت، از روی زمین برمی خاست و می‌شد بهترین هونزیک. کوله پشتی هم داشت که همیشه و همه جا با خودش می‌برد. معمولا موضوعاتی که پیرامون آن‌ها شکل می‌گرفت، در بیرون از خانه می‌گذشت و از همبازی شدن یک انسان با خرسی از قطب در یک جامعه شهری داستان‌های جالب، آموزنده و گاه خنده دار خلق می‌شد. هرگاه قهرمانان ما خود را در میان تعقیب و گریز و توطئه‌ای گرفتار می‌دیدند، هونزیک با ترفندی خنده دار سعی می‌کرد به دوست چهارپای خود برسد و او را مجبور به بازگشت به خانه کند، در پایان هم بعد از یک روز پرماجرا به خانه برمی گشتند و خرس قطبی دوباره به وضعیت اول خود درمی آمد.

پسر و خرس قطبی، (با نام اصلی:Honzík a Samuel aneb kudy vede cesta na sever)، (به معنای هونزیک و ساموئل در جایی که جاده به شمال منتهی می‌شود) محصول کشور چکسلواکی سابق است که به کارگردانی «ایوان رنچ» ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها