درگیری
خاطرات کاغذی

درگیری

خاطرات کاغذی

پنگوئن کوچولو

یک پنگوئن گرمادوست که در منطقه آلاسکا زندگی می‌کرد. تلاش‌های مستمر او برای گرم شدن معمولا با مخالفت‌های سگی قهوه‌ای رنگ به نام «سامدلی» روبرو بود.
کد خبر: ۱۴۲۶۷۶۴
نویسنده مریم فلاح

مثلا ماجرای ورودش به پایگاه قطبی که سامدلی از آن نگهبانی می‌کرد، با سماجت، به هر حقه‌ای متوسل شد که خودش را به بخاری داخل پایگاه برساند. بار‌ها از زمین و هوا بخاری را سرقت کرد، اما هربار “سامدلی” نقشه اش را بر آب کرد البته معمولا سگ بیچاره تسلیم سماجت پنگوئن کوچولو می‌شد.

در بعضی از ماجرا‌ها هم آن‌ها رابطه خوبی با هم داشتند. نمونه اش در داستانی که آن دو با هم مشغول ساخت خانه قطبی بودند، یادتان هست در یکی از قالب‌های یخ، مرد جنگجوی یخ زده‌ای متعلق به ۸۰۰ سال پیش (نسبت به سال ۱۹۶۶) را یافتند. وقتی مرد یخی، گرم وبعد زنده شد از شدت گرسنگی می‌خواست آن‌ها را بخورد و...

در برخی از قسمت‌ها هم پنگوئن کوچولو با شکارچی به نام سرهنگ «پات شات» سر و کار داشت که «سامدلی» گاهی برای او کار می‌کرد.

پنگوئن کوچولو، (با نام اصلی: Chilly Willy) طی سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۷۲ به کارگردانی مشترک «والتر لانتز»، «تکس اوری» و «پل اسمیت» برای استودیوی آمریکایی «والتر لانتز» ساخته شد. 

شخصیت پنگوئن کوچولو با نام اصلی «چیلی ویلی» به زودی به دومین شخصیت محبوب «لانتز/یونیورسال» تبدیل شد و بعد از دارکوب زبل (وودی وودپکر) قرار گرفت.

اغلب قسمت‌های این کارتون متعلق به دهه ۵۰ واوایل دهه ۶۰ به صورت صامت تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها