تلویزیون برای سرگرمی و همچنین آگاهی بخشی مخاطبانش اقدام به تولید برنامه‌ها و سریال‌های مختلفی می‌کند که در یک گزارش میدانی نظرات مردم را درباره سریال‌های تولید شده و در حال پخش جویا شده است.
کد خبر: ۱۴۲۵۳۵۹

یکی از مخاطبان معتقد است که سریال‌های خانوادگی باید بیشتر در تلویزیون ساخته شود. مخاطب نوجوانی هم به سریال‌های کمدی و طنز علاقه دارد و تقاضای ساخت چنین سریال‌هایی را دارد. اما فقط این نوجوان نبود که به سریال‌های طنز علاقه داشت و از صداوسیما درخواست می‌کرد در این زمینه سریال‌های بیشتری تولید کند بلکه اغلب مخاطبینی که در این گزارش میدانی حضور داشتند، معتقد بودند که این روز‌ها مردم بیشتر به تماشای سریال‌های کمدی تمایل دارند. البته در این میان طرفداران سریال‌های اجتماعی هم کم نبودند و یکی از مخاطبان که خانم جوانی است گفت که درباره موضوعاتی که این روز‌ها مردم با ان مواجه هستند باید سریال‌های بیشتری ساخته شود. 

جالب اینکه عده دیگری هم بودند که اظهار داشتند باید درباره ازدواج، طلاق و مشکلات و معضلات جوانان و موانعی که بر سر راه ازدواج آن‌ها قرار دارد، سریال‌های بیشتری ساخته شود. اما نکته مهمتر اینکه مردم به تماشای سریال‌هایی که درباره شهدا و قهرمان‌های ملی مثل سریال «عاشورا» است هم علاقه دارند و ساخت چنین آثاری را در تلویزیون ضرورت می‌دانند. از جمله به شهید حججی اشاره کردند که فرد بسیار تاثیرگذاری بوده و می‌تواند پرداختن به چنین شخصیتی برای جوانان هم الگوی خوبی باشد. 

اما سریال‌های تاریخی هم طرفداران خودش را دارد و در این گزارش هم به آن اشاره کرده اند و برخی از مخاطبان هم مشتاقند تا هر چه زودتر داود میرباقری ساخت مجموعه «سلمان فارسی» را به پایان برساند و این مجموعه آماده پخش شود. در نهایت اینکه هر کدام از این سریال‌ها در هر ژانری که تولید و پخش می‌شوند، مخاطبانی دارند.

تعداد بازدید : 11
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها