دنیای سوزی
خاطرات کاغذی

دنیای سوزی

خاطرات کاغذی

دکتر اسناگلس

دکتر اسناگِلس، مخترعی خوش بین با رفتاری دوستانه بود که همراه با دوستان خود ماجراهای غیر عادی ، جالب و تماشایی را تجربه می‌کرد. دکتر اسناگِلس، شخصیتی اصیل و نجیبی داشت، او در خانه راحتی همراه با خدمتکار پیرش خانم نتِلس، دنیس گورکن دستیار آزمایشگاه و یک موش بازیگوش و گربه فضایی زندگی می‌کرد.
کد خبر: ۱۴۱۷۳۱۴
نویسنده مریم فلاح

دکتر بیشتر وقت خود را صرف اختراعاتش می‌کرد و البته زمانی را هم برای گذراندن وقت با دوستانش اختصاص می‌داد. ربات خانگی با نام ماتیلدا، یک ماشین برای بازگرداندن رنگ‌های رنگین کمان، ابزاری برای مبارزه با بیماری افسردگی، یک لوسیون ضد آتش و یک ماشین زمان در میان اختراعات دکتر اسناگلس به چشم می‌آمد. او معمولا با استفاده از یک چتر مخصوص و یک فضاپیمای ساخته شده از چوب به سفر می‌رفت و گاه مجبور بود در این مسیر؛ با قدرت شیطانی یک شعبده باز دیوانه به نام پرفسور اِمرالد، به همراه روباه و موش صحرایی که دشمنان او به شمار می‌آمدند؛ مقابله کند.

دکتر اِسناگِلس، (با نام اصلی: Doctor Snuggles) محصول کشور انگلستان، متعلق به سال 1979میلادی است. شخصیت کارتونی «دکتر اِسناگِلس» توسط «جفری اوکِلی” بر اساس آثارهنری “نیکل پرایس” خلق شده است.

دکتر اسناگلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها