خودزنی شیاطین
«موساد» و «نتانیاهو» به جان هم افتاده‌اند

خودزنی شیاطین

رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت اعلام کرد که بستن گذرگاه های مرزی با غزه و کرانه باختری را تا چهارشنبه شب تمدید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۳۴۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، واحد مطبوعاتی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که براساس دستور یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم، گذرگاه های مرزی در کرانه باختری و غزه تا نیمه شب چهارشنبه (۱۲ آوریل) یعنی پایان تعطیلات عید «پسح» یهودی بسته خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی، هرگونه عبور و مرور، حتی عبور محموله های بشردوستانه از گذرگاه های مرزی در کرانه باختری و غزه را نیز منوط به گرفتن مجوز از خودش اعلام کرد.

نظامیان صهیونیست شامگاه چهارشنبه گذشته با ورود به صحن مسجد الاقصی با باتوم و گلوله‌های پلاستیکی نمازگزاران فلسطینی را مورد حمله شدید قرار داده، دهها فلسطینی را زخمی و بازداشت نموده، آسیب های فراوانی به این مکان مقدس رسانده و در ادامه در جنایتی آشکار مانع ورود خودروهای امدادی به باب الاسباط در قدس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

طی این اقدام جنایتکارانه نظامیان صهیونیست، بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

این اقدام نظامیان صهیونیست کافی بود تا رزمندگان مقاومت از سه محور شمالی (لبنان)، جنوبی (غزه) و شرقی (سوریه) سرزمین های اشغالی را هدف موشک های خود قرار دهند.

عملیات شهادت‌طلبانه روز جمعه فلسطینیان در «اغوار» که طی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و پس از آن دو عملیات جداگانه در تل‌آویو در شامگاه جمعه که طی آن دست‌کم یک صهیونیست به هلاکت رسید و شمار دیگری نیز زخمی شدند هم بر هراس صهیونیست ها از عملیات نیروهای مقاومت افزوده است. 

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها