خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از به صدا درآمدن سوت قطار گردشگری لرستان بعد از ۱۵ ماه وقفه خبر داد
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از به صدا درآمدن سوت قطار گردشگری لرستان بعد از ۱۵ ماه وقفه خبر داد
کد خبر: ۱۳۸۴۴۶۶

به گزارش جام جم آنلاین لرستان عطا حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت شرکت راه‌آهن، قطار گردشگری لرستان حرکت خود را پس از ۱۵ ماه تعطیلی از سر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم حرکت قطار گردشگری لرستان به‌صورت هفتگی انجام شود، افزود: گردشگران و علاقه‌مندان به استفاده از این قطار گردشگری می‌توانند از ۱۴ توقفگاه پیش‌بینی شده در این مسیر استفاده کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: در نخستین حرکت قطار گردشگری لرستان پس از ۱۵ ماه وقفه، ۲۴۵ نفر از ایستگاه راه‌آهن تهران به مقصد ایستگاه تنگ هفت لرستان از جاذبه‌های گردشگری مسیر دیدن کردند.
حسن‌پور با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌هایی از جمله موسیقی محلی، اجرای برنامه‌های سرگرمی، برگزاری بازی‌های بومی محلی و پذیرایی هر سه وعده غذایی نیز برای مسافران و گردشگران پیش‌بینی شده گفت: علاقه‌مندان به استفاده از قطار گردشگری لرستان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت حامی گشت گهر به‌عنوان مجری این قطار نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.
وی اضافه کرد: همچنین بازارچه صنایع‌دستی بومی لرستان نیز در ایستگاه آبشار بیشه دورود برای گردشگران و علاقه‌مندان دایر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها