پرونده مرد رمال که به بهانه بخت‌گشایی، رفع مشکل و درمان بیماری، پنج زن را در دام سیاه خود گرفتار کرده بود، برای رسیدگی روی میز قضات دادگاه کیفری یک قرار گرفت. متهم در جلسه رسیدگی مدعی شده با رضایت زنان با آنها ارتباط داشته است. 
کد خبر: ۱۴۵۴۸۷۳
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات پلیسی در این پرونده از آبان سال گذشته با شکایت زن جوانی آغاز شد. این زن در شکایت خود گفت‌: مدتی بود اتفاقات تلخی در زندگی‌ام رخ می‌داد. درمانده شده بودم تا این‌که یکی از دوستانم مرد رمالی را به من معرفی کرد و مدعی شد این مرد با نسخه‌های جادویی تمام مشکلات را حل می‌کند. خام حرف‌های او شدم و‌ با مرد رمال تماس گرفتم. مرد میانسال گفت زندگی‌ام طلسم شده و اگر برای باز کردن آن کاری نکنم‌، اتفاقات بدتری برای زندگی‌ام رخ می‌دهد. حرف‌های این مرد وحشت مرا بیشتر کرد و خواستم طلسم را باطل کند. قرار شد وقتی در خانه تنها هستم او‌ برای باطل کردن طلسم به خانه بیاید. طبق قرار به خانه آمد و از من خواست لیوان‌ بیاورم و شروع به خواندن وردی در داخل آن کرد. بعد لیوان را به من داد و خواست آن را بخورم. با خوردن لیوان، بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم مرد شیطان‌صفت مرا آزار داده و گریخته است. 
 پس از این شکایت با دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان‌صفت آغاز شد. این در حالی بود که زنان دیگری هم شکایت‌های مشابه را علیه مرد رمال مطرح کردند. یکی از شاکیان، دختر جوانی بود که به مأموران گفت‌: «از چند سال قبل به یک بیماری ناشناخته مبتلا و دچار ضعف عضلانی شده بودم. برای درمان نزد چند پزشک رفتم اما هیچ‌کدام درمان قطعی برای آن پیدا نکردند. سرانجام مرد رمالی به نام بصیر را به من معرفی کردند که مدعی درمان بیماری‌های سخت بود. چند بار پیش مرد رمال رفتم که آخرین بار ادعا کرد باید لباس‌هایم را در بیاورم تا از طریق انرژی درمانی، بیماری را از تنم خارج کند اما با این ادعا آزارم داد. »
سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد. در حالی که او منکر جرایمش بود، تعداد شاکیان او به عدد پنج رسید. پرونده مرد رمال برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم در شعبه ۱۳ مورد تحقیق قرار گرفت.  در این جلسه شاکیان به طرح شکایت پرداخته و عنوان کردند، برای بخت‌گشایی، رفع مشکل و درمان بیماری سراغ مرد رمال رفته اما او با شربت مسموم و ادعای دروغ آنها را در دام شیطانی‌‌اش گرفتار کرده است. 
در ادامه متهم با رد اتهامش مدعی شد، دو همسر دارد که یکی از آنها بیمار و دیگری خارج از کشور است. به‌دلیل این‌که به همسرانش دسترسی ندارد، با این زنان و با میل خودشان ارتباط داشته و فریب و دروغی در کار نبوده است. 
قرار است با تکمیل تحقیقات، متهم به صورت غیرعلنی محاکمه شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها