مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی:

حل مشکل تامین آب شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه مأمونیه در این جلسه شواری اداری شهرستان زرندیه گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان اسلام فرصت خدمت گزاری به کشور نصیب مدیران شده باید با سعی شبانه روزی موجبات رضایتمندی عموم را مهیا کنند.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۴۳

به گزارش جام جم آنلاین ساوه زرندیه استاندار مرکزی نیز هدف از برگزای جلسات و بازدید‌های میدانی را رفع مسائل و مشکلات مردم بیان کرد و افزود: نگاه تحولی با درک محدودیت‌های زمانی و منابع موجود در کنار کار جهادی می‎تواند باعث رفع مشکلات شود.
مخلص الائمه اظهار کرد: در خصوص طرح تفصیلی شهرستان قرار شد کار با تسریع بیشتری انجام شود و همچنین در مورد حفر دو حلقه چاه، برای تأمین آب شرب شهرستان زرندیه که در سطح استان بیشترین مشکل را در این موضوع دارد، تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به اینکه طرح بحث بازچراخانی آب باید در آینده آماده شود، گفت: از این دو حلقه چاه، حفر یک حلقه آن در هفته گذشته شروع و حفر چاه دوم هم باید به زودی شروع شود تا مشکل آب شرب شهرستان حل شود.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: برای مشکل بعضی از محور‌های مواصلاتی استان بین اداره راهداری، بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی با بعضی از شهرداری‎ها تصمیماتی گرفته شد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان در صنعت و کشاورزی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و صدور مجوز‌های قانونی درحوزه‎های مختلف زرندیه باید بر اساس آمایش سرزمینی صورت گیرد.
در ادامه سفر استاندار به شهرستان زرندیه، مخلص الائمه با حضور در روستای اسماعیل آباد کوچکلو از توابع این شهرستان در جریان اقدامات محرومیت زدایی گروه‌های جهادی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها