خاطره‌بازی با محمد شیری به بهانه سال‌ها فعالیت هنری‌اش

مردم هنوز آقای اقتصادی را به یاد دارند

سال ۱۴۰۰ سریال‌های متنوعی از شبکه‌های مختلف سیما روانه آنتن شده که هر یک از سریال‌ها سوژه‌های متفاوتی را دستمایه قرار داده بودند. همچنین شبکه‌های رادیویی هم برنامه‌های متعددی را روانه آنتن می‌کنند. البته در میان آثار نمایشی ، برنامه های ورزشی هم کم برای علاقه مندان ورزش پخش نشد و در این مدت هم شبکه ورزش سیما تلاش کرده با بهترین کیفیت مسابقات المپیک و پارالمپیک را پوشش بدهد تا بتواند پاسخگوی مخاطبان ورزش دوست باشد. به همین دلیل ما به آمار و ارقام آثار پخش شده در رسانه ملی پرداخته‌ایم.
کد خبر: ۱۳۵۹۱۴۰

۲۹ سریال
امسال ۲۹ سریال جدید از شبکه‌های سراسری روانه آنتن شد. این تعداد سریال از تولیدات معاونت سیما، مرکز سیمافیلم و شبکه‌های مختلف سیماست که مردم بیننده آثار بودند. برخی آثار در نظرسنجی‌ها رتبه اول را از آن خود کردند.

۲۹۰۰۰دقیقه
۲۹سریالی که امسال پخش شد، حدود ۷۴۴قسمت بود که هر قسمت در ۴۵دقیقه روی آنتن رفته است. مجموع سریال‌ها در ۲۹هزار و ۴۰دقیقه روی آنتن رفت.

۳۲ سریال
امسال این تعداد سریال در معاونت استان‌ها تولید و از شبکه‌های سراسری و استانی پخش شده که مدت کل آن ۱۵هزار و۲۳۰دقیقه بوده است.

۱۵سریال ۱۴۰۱
سال آینده قرار است این تعداد سریال در معاونت استان‌ها تولید شود که مدت کل آن ۱۳هزار و ۹۸۵دقیقه است.

۱۴۴۰ دقیقه
ما ۱۳شبکه رادیویی داریم که این تعداد شبکه هر روز ۲۴ساعته برنامه پخش می‌کنند که میزان آن روزانه ۱۴۴۰دقیقه است.

۲۳۰۰۰ دقیقه
مجموع ۱۳شبکه رادیویی و سه کانال رادیویی روزانه ۲۳هزار و ۴۰دقیقه برنامه است که روی آنتن می‌فرستد. از این میزان ۶۰ درصد برنامه تولیدی و ۴۰درصد برنامه زنده است.

۱۹ هنرمند
امسال جامعه هنری در سوگ ۱۹هنرمند از جمله آزاده نامداری، سیامک اطلسی، حمید لبخنده، رفعت هاشم‌پور، فرزانه معصومیان و... نشست.

۸۸۲۰ دقیقه
​​​​​​​۸۸۲۰دقیقه برنامه المپیک و پارالمپیک زمستانی؛ شبکه ورزش سیما در ایام المپیک زمستانی ۱۴۴ ساعت برنامه بالغ بر ۸۶۴۰ دقیقه برنامه پخش کرده است. ۱۸۰دقیقه برنامه پارالمپیک زمستانی هم روانه آنتن شده است.

فاطمه عودباشی - دبیر رسانه / روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها