مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد؛

کسب رتبه اول از بین ۳۳ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۶۸
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: شیرزاد نجفی در دیدار با احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری شهرستان دورود در خصوص اجرا و جانمایی پروژه های منابع طبیعی، احاله مدیریت پارک های جنگلی، اجرای طرح‌های جنگلکاری و... بحث  و تبادل نظر کرد.
 
نجفی با بیان اینکه آبخیزداری سازنده‌ترین راهکار مقابله با خشکسالی است عنوان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی و بهبود تولیدات کشاورزی ورونق کسب وکار نقش موثری دارد.
 
وی تصریح کرد: طرح‌های منابع طبیعی زیر ساختی است و اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان تخصیص داده شده و طی سه سال گذشته به اندازه ۳۰ سال در اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در کل استان کار صورت گرفته است.
 
 مدیر کل منابع طبیعی استان اهمیت طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ آب وخاک را مهم برشمرد و تصریح نمود: جانمایی پاسگاه حفاظتی چم چیت، جانمایی پروژه های آبخیزداری، بحث واگذاری و احاله مدیریت پارک جنگلی از جمله مواردیست که در این شهرستان باید بیشتر مورد توجه واقع شود.
 
فرماندار دورود به ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی و گردشگری و اجرای طرح‌های جنگلکاری اشاره کرد و اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری تاثیر بسزائی در حفظ منابع آبی دارد و پایداری خاک و آب  هر دو وابسته به اجرای عملیات آبخیزداری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها