مدیرکل محیط زیست استان؛

به جای باران، خاک عاید کرمانشاه شد

قباد محمدی اظهار داشت: آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان خدماتی ارائه می‌دهند که دخالت در امور پزشکی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان خدماتی ارائه می‌دهند که دخالت در امور پزشکی محسوب می‌شود.

وی افزود: خدماتی از قبیل میکرونیدیلینگ، میکروبلیدینگ، تاتو و پاکسازی پوست با دستگاه‌ها که در سالن‌های زیبایی بانوان ارائه می‌شود که تخلف محسوب می‌شود و باید با این موارد برخورد شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این صنف آموزش اعمال غیرمجاز توسط برخی از آموزشگاه‌ها است که پیگرد قانونی دارد.

کیومرث رحیمی، رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳هزار و ۹۲۳ مورد بازرسی از سطح عرضه انجام شده که ۲ هزار بازرسی آن مربوط به سالن‌های زیبایی بانوان است.

وی گفت: از ۶۹۷ مورد بازرسی منجر به کشف از سطح عرضه، ۲۵۰ بازرسی مربوط به آرایشگاه‌های زنانه است که این رقم حساسیت موضوع را دوچندان می‌کند.

رحیمی اضافه کرد: از ابتدای سال تا نون بیش از ۱۰۵ هزار قلم کالا شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و ملزومات پزشکی به ارزش ۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال کشف و ضبط شده است که البته سهم سالن‌های زیبایی از این مبلغ بیش از یک میلیارد ریال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها