یک روز قبل از خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان، یک هواپیمای بدون سرنشین، خودرو پارک شده در خانه‌ای را در شمال شهر کابل هدف قرار داد که در این حمله ۱۰ نفر از جمله شش کودک دو تا شش ساله کشته شدند.
کد خبر: ۱۳۳۵۴۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ عصر روز یکشنبه این هفته و یک روز قبل از خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از فرودگاه کابل و کل افغانستان، یک هواپیمای بدون سرنشین، خودرو پارک شده در خانه‌ای را در شمال شهر کابل هدف قرار داد که در این حمله ۱۰ نفر از جمله شش کودک دو تا شش ساله کشته شدند.
 
تعداد بازدید : 103


آمریکایی‌ها گفته اند در این حمله پهبادی یک خودروی نیرو‌های داعش را که با مواد منفجره می‌خواست به فرودگاه کابل یعنی محل استقرار آن‌ها حمله کند، هدف قرار دادند و سرنشینان آن کشته شدند، اما آنچه در محل انفجار دیده می‌شود خبری از مواد منفجره انتحاری یا خودروی بمب گذاری شده نیست.
این جنایت در روز‌های بدون دولت و نظام سیاسی در افغانستان به وقوع پیوست و حتی تحقیقات ابتدایی نیز در این زمینه صورت نگرفت.

خانواده‌های قربانیان بر بررسی این جنایات و محاکمه عاملان آن تاکید می‌کنند.
این خانواده‌ها می‌گویند آمریکایی‌ها به بهانه داعش و القاعده در حالی این کودکان و خانواده آن‌ها را قتل و عام کردند که می‌خواستند افکار عمومی را از خروج خفت بارشان منحرف کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها