مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد؛

کسب رتبه اول از بین ۳۳ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهراعلام کرد

آماده باش کامل یگان حفاظت در ایام تعطیلات

سرهنگ زرمجو  فرمانده یگان حفاظت  ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)  بیان داشت : موضوع حفاظت  از عرصه های  طبیعی حتی در ایام تعطیلات کرونایی تعطیل شدنی نیست
کد خبر: ۱۳۳۲۴۷۳
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر ؛ سرهنگ زرمجو  فرمانده یگان حفاظت  ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)  بیان داشت : موضوع حفاظت  از عرصه های  طبیعی حتی در ایام تعطیلات کرونایی تعطیل شدنی نیست و جز وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی است، و دستور تشدید حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در ایام تعطیلات پیش رو از سوی مدیر کل محترم به ادارات منابع طبیعی ابلاغ گردید.
وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات کرونایی  نیروهای یگان حفاظت  منابع طبیعی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  هم در سطح استان و هم در سطح ادارات شهرستان ها  بصورت شبانه روزی در آماده باش هستند و تیم گشت و مراقبت به طور منظم اراضی ملی مورد رصد قرار می دهند.
 وی  در ادامه با  اشاره به همکاری خوب بسیج و تعامل مثبت با مسئولین  قضایی و نیرو انتظامی در حراست از عرصه های منابع طبیعی و بیان داشت با متخلفین و  سودجویان در ایام تعطیلات  برخورد قاطع تری خواهد شد.
و در پایان خاطر نشان کرد  مردم فهیم و طبیعت دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و... اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت جبران ناپذیر  به عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها