عروج ابراهیم

رهبر معظم انقالب : ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختاللی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۲۵
شهادت رئیس جمهور مردمی، متعهد و پرتلاش کشورمان موجی از اندوه وغم را بر کشور عزیزمان و دیگر کشورهای منطقه و جهان حاکم ساخته است.
 
ملت غیورایران در عزای بزرگ مردی به سر میبرد  که لحظه‌ای عهد و قسم خویش مبنی برخدمت به محرومان رانگسست و فرجام زندگی پرباراونیزباشهادت درهمین مسیر رقم خورد.
 
پس ازانتشاراخباراولیه مربوطبه سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور محبوب کشورمان درحوالی ورزقان، دستان  دعای تعداد بی‌شماری از مردم خداجوی ایران درشب والدتحضرت ثامن‌الحجج(علیه السلام) به سوی آسمان رفت و صحت وعافیت آیت ا...رئیسی و همراهان ایشان را از خداوند متعال طلب کرد. با اینحال تسلیم دربرابر تقدیرالهی و صبر در برابراین مصیبت، امر پروردگارعالمیان است....
همدلی مثال زدنی  ملت ایران، اعم از گروه‌ها، احزاب وشخصیت‌های سیاسی مختلف در پیگیری مستمروضعیت رئیس جمهور محترم وهمراهان شهید وخدوم ایشان ازجمله دکترحسین امیرعبداللهیان وزیر متعهد امورخارجه، آیت  ا...آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دکتر مالک رحمتی استاندارپرتلاش آذربایجان شرقی به وضوح نشان داد که ملت ایران درشرایط وبرهه‌های حساس و حیاتی دردفاع وصیانت از کشورشان متحد وهمگام هستند.
فرمایشات رهبرحکیم وگرانقدر انقلاب اسلامی،تسلی بخش ملت ایران دراین شرایط تاثر بر انگیزاست : تسلیم در برابر اراده خداوند متعال و استمرار پیشرفت وحرکت روبه جلو.
 
این همان رمزپویایی و اصالت گفتمان انقالب و متعلقات آن محسوب می شود. اصالت و قدرتی که همواره دشمنان این مرز و بوم را به ورطه ذلت و شکست
افکنده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها