معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در سفربه کرمان خبرداد:

رشد 10 برابری اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس کشور

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید پروژه های حیات طیبه و ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس رشد ۱۰ برابری نسبت به سال ۹۲ داشته است.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۸۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمدی لاشکی،با اشاره به اجرای سیاست های سند تحول بنیادین افزود:پروژه حیات طیبه (شهید حاج قاسم سلیمانی) با ۱۵ هزار متر مربع زیربنای آموزشی، کارگاهی، سالن ورزشی، آمفی تئاتر و پروژه سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با ۱۸ هزار متر مربع،جزو بزرگترین پروژه های فعال بخش عمرانی وزارت آموزش و پرورش می باشد.

معاون وزیر آموزش وپرورش بیان داشت:دراین سال‌ها سیاست وزارت آموزش و پرورش توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی بوده، اعتبارات عمرانی نوسازی نیز رشد حدود ۱۰برابری را نسبت به سال ۹۲ داشته و سهم اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس کشور از اعتبارات عمرانی کل کشوربه بیش از ۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی گفت:در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تحول در نظام آموزشی چرخش‌هایی دیده شده است و سند و برنامه، زیر نظام فضا و تجهیزات ما را به سمت ساخت مجموعه‌های آموزشی سوق داده است.

وی افزود: این مدرسه الگویی است که سند تحول ما را به سمت آن هدایت کرده، اما چرا این سند اصرار بر اجرای این طرح دارد به این دلیل است که در این مدارس امکان مدیریت یکپارچه بر کل فرایند تعلیم و تربیت حاصل می‌شود.

احمدی لاشکی خاطر نشان ساخت: استفاده بهتر از سالن‌های ورزشی، کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های اجتماعی در این فضاها مناسب تر است و کیفیت آموزش نیز افزایش می‌یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها