دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید فرهنگی عبدالمهدی امیدی در کرمان

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کرمان با خانواده شهید فرهنگی شهید عبدالمهدی امیدی در شهر کرمان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۷۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یوسف نوری،در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل خانواده این شهید والامقام،گفت:خانواده شهدا درانقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

وی با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و تلاش‌های آنان را حفظ کنیم،یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خط شهیدان عنوان کرد.

نوری،با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا قوت قلب مسئولان در ارایه خدمت به مردم است تا با نگاه به مسیر و سیره شهدا مسیر را درست انتخاب کنند بیان کرد:نیاز است همه مسئولان سیره و روش شهدا را در خدمت به جامعه و انقلاب در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛شهید عبدالمهدی امیدی فرزند علی در مهرماه سال ۱۳۳۵در شهر کرمان در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود.دوران دبستان را پشت سرگذاشته و به دبیرستان رسید که همزمان فعالیت‌های سیاسی و مذهبی خود را آغاز نمودوبا شرکت در جلسات و مجالس مذهبی مفاهیم اسلامی و درس تقارن را فرا گرفت.

وی درکنار این فعالیت‌ها اعلامیه ها و عکس ها و جزوات و سخنرانی های امام خمینی رحمة الله علیه را در بین جوانان پخش می کرد تااینکه  در سال ۱۳۵۷ به خدمت سربازی فراخوانده شد که پس از پایان دوران سربازی در سال ۱۳۵۹ وارد سپاه شد و در قسمت فرماندهی ستاد مبارزه باموادمخدر کار نمود و سرانجام درعصرچهار شنبه۲آبان١٣۵٩به اتفاق یکی ازهمرزمان خود(شهیدتهرانی) دردرگیری با اشرار در شهرستان رابر شهادت نائل آمد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها