معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در سفربه کرمان خبرداد:

رشد 10 برابری اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین از پروژه های در حال ساخت ناحیه یک قزوین بازدید کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین از پروژه های در حال ساخت ناحیه یک قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۲۵۲۰۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش به همراه علی عسگرجوانبخت مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و نقی سیاهکالی مرادی مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش از پروژه های در حال احداث و نیمه تمام واحد آموزشی دانش بازدید نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص واحد آموزشی در حال ساخت شهرک دانش اظهار داشت : این پروژه در فضایی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع به صورت مشارکتی و بودجه دولتی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در حال آماده سازی است که پیش بینی ما این است باتوجه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه در آغاز سال تحصیلی پیش رو به بهره برداری و افتتاح برسد.

بازدید از دبستان ۶ کلاسه برادران گرامی پور در روستای زاکان

مسئولین آموزش و پرورش در بازدید یک روزه خود از مراحل آماده سازی پروژه های نیمه تمام ناحیه یک از دبستان ۶ کلاسه برادران گرامی پور در روستای زاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش در رابطه با این پروژه آموزشی گفت : زمین دبستان ۶ کلاسه برادران گرامی پور به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع توسط خیر محترم حاج فرضعلی بابایی چگینی اهدا شده است.

وی در ادامه گفت: این دبستان ۶ کلاسه با زیربنای ۳۲۵ متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث می شود که ۳۰ درصد این اعتبار توسط خیرین محترم , برادران گرامی پور اهدا و ۷۰ درصد آن اعتبارات دولتی است.

بازدید از مدرسه ابتدایی حضرت رسول اکرم(ص) شهرک اقبالیه و عطاران روستای شید اصفهان

در ادامه بازدید از پروژه های در حال احداث ناحیه یک آموزش و پرورش دکتر حسنعلی اصغری ضمن بازدید از دو پروژه عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی با زیر بنای ۱۸۵۰ متر مربع از محل تامین اعتبارات کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اعتبارات دولتی با برآورده ۵۲ میلیارد ریال در شهرک اقبالیه در جریان مراحل آماده سازی و اتمام این پروژه ها قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها