شرکت Square Enix سرانجام به صورت رسمی ضررهای متقبل شده پس از عرضه بازی Avengers را اعلام کرد

طی روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفت که حاکی از شکست ناامید کننده شرکت Square Enix در فروش بازی Avengers بود. بر اساس این شایعات شرکت سازنده نتوانست عنوان پر سر و صدای خود را به فروش برساند و ضرر مالی هنگفتی به بار آورد.
کد خبر: ۱۲۹۰۸۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،استودیوی Square Enix به طور رسمی اعلام کرد که بازی آن‌ها بازخورد بسیار منفی و بدی داشته و ضررهای مالی به وجود آورده است. این شرکت طی بیانیه رسمی خود اعلام کرد فروش بازی Avengers بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده و شرکت سازنده نتوانسته است هزینه ساخت عنوان خود را جبران کند. این شرکت همچنین اظهار داشت: "ما امیدواریم در سال مالی آینده بتوانیم با افزودن محتوای مفید و بسته‌های الحاقی کاربران را به خرید بازی دعوت کنیم و به هر نحوی که شده درآمد از طریق آن را به سطح قابل قبول برسانیم".

ضرر ۷ میلیارد ینی بازی Avengers


ضرر ۷ میلیارد ینی بازی Avengers

در طی مصاحبه‌های صورت گرفته با سرمایه‌گذاران این بازی یکی از بنیان‌گذاران اظهار داشته ضرر مالی تا امروز حدود ۷ میلیارد ین مطابق با ۶۷ میلیون دلار است. وی همچنین اظهار داشت که یکی از دلایل اصلی عدم فروش بازی تبلیغات محدود به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده و انتظار می‌رود این امر با گذر زمان بهبود پیدا کند.

شرکت Square Enix همچنین اعلام کرد تمرکز آن‌ها روی درآمد از طریق بازی‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد و از ابتدا بر روی فروش بازی Avengers حساب باز نکرده بودند. بازی Avengers به زودی از بسته الحاقی جدیدی با شخصیت Kate Bishop برخوردار خواهد شد.

همچنین در سال آینده بازی مذکور شخصیت Clint Barton را به دست کاربران می‌رساند. از آن‌ جایی که این افراد در دنیای Marvel طرفداران زیادی دارند انتظار می‌رود کاربران پس از عرضه شخصیت‌های مورد نظر به خرید بازی اونجرز ترغیب شوند. گفتنی است؛ بازی Avengers سال آینده طی یک بروزرسانی رایگان به کنسول‌های نسل جدید می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها