جدال دو تیم تراکتورسازی و استقلال پس از 90 دقیقه تلاش نتیجه ای در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۸
تساوی سرد استقلال و تراکتورسازی در یخبندان تبریز

در این دیدار که در هوای سرد و یخبندانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، دو تیم با ارائه یک بازی درگیرانه و پر برخورد از نظر فیزیکی در میانه میدان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی جدید تراکتورسازی، با آرایشی تهاجمی وارد زمین شدند، قرمز پوشان با پاس های تک ضرب و سرعتی قصد داشتند از کناره ها به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شوند اما نتوانستند موقعیت ایده آلی را برای مهاجمان خود ایجاد کنند.

آگاستو سزار هافبک تدافعی تراکتورسازی امروز به دلیل اخراج حمزه یونس مهاجم عراقی این تیم، در نوک خط حمله قرمزپوشان قرار گرفت تا با فیزیک و سرعت مناسب خود، خط دفاع استقلال را پشت سر بگذارد اما در این امر ناموفق عمل کرد و در دقیقه 60 به جای اصلی خود در خط دفاعی تراکتورسازان بازگشت.

بازیکنان تراکتورسازی در 20 دقیقه نخست، بارها به پشت محوطه جریمه نزدیک شدند اما دفاع پر تعداد استقلالی ها مانع از خودنمایی مهاجمان قرمزپوش شد.

در خطرناکترین فرصت گلزنی تراکتورسازی در نیمه نخست، آگاستو سزار در دقیقه 25 در موقعیتی تک به تک با سید مهدی رحمتی قرار گرفت که شوت این بازیکن را سنگربان استقلال به کرنر فرستاد.

روند بازی در 20 دقیقه دوم بازی تغییر کرد به طوریکه شاگردان پرویز مظلومی سرمربی استقلال از لاک تدافعی خارج شدند و با حرکات خسرو حیدری در سمت راست، خطراتی را بر روی دروازه تراکتورسازی طراحی کردند.

در دقیقه 35 حیدری سانتری را از جناح راست ارسال کرد که ضربه روزبه چشمی را محمدرضا اخباری سنگربان تراکتورسازی دفع کرد.

حیدری در دقیقه 43 پاس تماشایی را برای محسن کریمی ارسال کرد که این بازیکن در موقعیتی تک به تک توپ را به بالای دروازه فرستاد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

دو تیم در آغاز نیمه دوم، بازی پایاپای و کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند به گونه ای که موقعیت خطرناکی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.

قرمز پوشان تبریزی که در اواسط نیمه دوم، بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بودند در دقیقه 65 صاحب موقعیت گلزنی شدند. در این صحنه سروش رفعیی سانتری را بر روی دروازه استقلال ارسال کرد که رحمتی ضربه سر کاردوسو را با نوک انگشتان خود به کرنر فرستاد.

به گزارش ایرنا، مربیان دو تیم در اوایل نیمه دوم با ادامه روند سرد و کنسل کننده، تغییراتی در ترکیبشان به وجود آوردند تا بر قدرت خط میانی و تهاجمی خود بیافزایند اما بازی محتاطانه بازیکنان باعث شد تا موقعیت گلزنی خطرناکی در این نیمه ایجاد نشود و دو تیم به یک امتیاز این بازی قناعت کنند.
اسامی بازیکنان دو تیم در این بازی به شرح زیر بود :

تراکتورسازی : محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو (میرهانی هاشمی از دقیقه 69) ، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، آگاستو سزار، بختیار رحمانی (مهرداد بایرامی از دقیقه 60) ، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی (فردین عابدینی از دقیقه 61) و سامان نریمان جهان

استقلال : سید مهدی رحمتی، یعقوب کریمی، هرائر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، محسن کریمی (سجاد شهباز زاده از دقیقه 55) ، جابر انصاری و آرش برهانی (علیرضا رمضانی از دقیقه 63)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها