هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

صعود پرسپولیس به رده ششم جدول

تیم فوتبال پرسپولیس با گلزنی مهاجم هندوراسی خود مقابل گسترش فولاد تبریز به برتری دشوار یک بر صفر دست یافت.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۰
صعود پرسپولیس به رده ششم جدول

تیم های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز عصر امروز (دوشنبه) در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس تهران این دیدار سخت را با برتری یک بر صفر و با گل جری بنگستون به پایان رساند تا با 22 امتیاز به رتبه ششم صعود کرده و امیدهای خود را برای حضور در جمع صدرنشینان افزایش داد.

گستری فولاد تبریز با وجود ارائه نمایش مناسب، دست خالی تهران را ترک کرد تا با 20 امتیاز به رتبه هشتم سقوط کند.

مطابق انتظار پرسپولیس این دیدار را تهاجمی ، آغاز کرد تا با کسب 3 امتیاز خود را به جمع تیم های بالای جدول ملحق کند.

به گزارش ایرنا، در دقیقه سوم نخستین فرصت گلزنی پرسپولیس به دست آمد که پاس محسن مسلمان به جری بنگستون رسید و این مهاجم هندوراسی از زاویه بسته شوت سنگینی را روانه دروازه گسترش کرد که به دیرک افقی دروازه تیم میهمان برخورد کرد.

در دقیقه 35، محسن مسلمان که در هفته های اخیر با نمایش مناسب خود به مرد اول خط میانی سرخپوشان تبدیل شده است توپ را روی دروازه گسترش ارسال کرد که جری بنگستون هندوراسی با ضربه ای سر تماشایی گل نخست این دیدار را به نام خود ثبت کرد.

بنگستون پس از به ثمر رسیدن این گل، پیراهن پرسپولیس را از تن درآورد و تی شرت خود که تصویر آرنولد پرالتا مدافع فقید تیم ملی هندوراس روی آن نقش بسته بود، به حاضرین نشان داد.

آرنولد پرالتا که در تیم ملی هندوراس با بنگستون سال ها هم بازی بود چند روز قبل در کشورش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و کشته شد.

در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه شد.

در آغاز نیمه شاگردان فراز کمالوند در گسترش برای جبران نتیجه تلاش بیشتری از خود نشان دادند.
در دقیقه 52، علیرضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس به دلیل مصدومیت جای خود را به لوکا ماریچ مدافع اهل کرواسی داد.

در دقیقه 56 اشتباه عجیب مدافعان پرسپولیس سبب شد تا محمدامین درویشی در موقعیت گلزنی قرار گیرد که سوشا مکانی با واکنش مناسب خود مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

در دقیقه 61، برانکو ایوانکوویچ که تیمش در نیمه دوم میانه میدان را از دست داده بود، میلاد کمندانی را به جای فرشاد احمدزاده که اشتباهات زیادی داشت به میدان فرستاد.

با این وجود بازیکنان گسترش با ردوبدل کردن پاس های متعدد و بردن توپ به کناره ها، هافبک های پرسپولیس را از جریان بازی خارج کرده تا شانس خود را برای رسیدن به گل تساوی افزایش دهند.
در دقیقه 84، امید عالیشاه جای خود را به بابک حاتمی داد تا پرسپولیس با تعداد نفرات بیشتری در کارهای دفاعی شرکت کند.

تورج حق وردی در نهایت سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا سرخپوشان تهران به 3 امتیاز دست یابند.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی(لوکا ماریچ)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده(میلاد کمندانی)، جری بنگستون و امید عالیشاه(بابک حاتمی).

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی(سعید دقیقی)، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیر کریمی(علیرضا لطیفی).

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها