دختر جوان که در دام مرد شیطان صفت گرفتار شده بود، تصور نمی‌کرد تصادف خودروی عبوری با ماشین متهم، ناجی او شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۴
تصادف، ناجی دختر جوان از دام شیطانی

به گزارش جام‌ جم ، عصر شنبه دختر جوانی هراسان به میان بزرگراه شهید حقانی دوید و از راننده‌های عبوری درخواست کمک کرد. دقایقی بعد راننده سمند سفید رنگی کنار بزرگراه توقف کرد. دختر جوان که از ترس به‌سختی سخن می‌گفت به راننده سمند اظهار کرد، راننده یک‌دستگاه خاور قصد ربودن و آزار و اذیت او در حاشیه بزرگراه را داشته که موفق به فرار شده و حال پولی برای کرایه ندارد و می‌خواهد به خانه‌شان در شهرک غرب برود.

راننده سمند سپس در تماس با پلیس و پدر دختر جوان موضوع را اطلاع داد. با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد راننده جوان خاور به علت تصادف در محل حضور دارد که بلافاصله دستگیر شد.

روز گذشته با انتقال متهم به آدم‌ربایی به دادسرای امور جنایی، تحقیقات از شاکی و متهم آغاز شد.

دختر 26 ساله به نام نازیلا در شکایتش گفت: دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف هستم و برای مطالعه هر روز به کتابخانه می‌روم. روز گذشته خودروام را با خود نبردم و مجبور شدم برای سوار شدن به تاکسی مقداری از مسیر را در حاشیه بزرگراه پیاده بروم. در حالی که پیاده در حال رفتن به سمت میدان ونک بودم پسر جوانی از خودرو خاور پیاده شد و درخواست کرد سوار خودروی او شوم. چون او مزاحمم شده بود به حرف‌هایش توجه نکردم تا این‌که به زور دهانم را گرفت و مرا به محلی خلوت کشاند. در حال خفه شدن بودم که از مرد شیطان‌ صفت خواستم دهانم را رها کند.

وی اضافه کرد: مرد قوی هیکل در حالی که قصد آزار و اذیتم را داشت یکباره متوجه تصادف خودرویی با خاورش شد. وقتی او برای بررسی تصادف من را رها کرد و به حاشیه بزرگراه رفت، توانستم از دست او فرار کنم و با کمک یک راننده آژانس موضوع را به پلیس و پدرم اطلاع دادم.

در ادامه پسر 31 ساله به نام خلیل با قبول اتهام ربودن دختر جوان گفت: ساکن شهرستان پاکدشت هستم و همراه مادر پیرم زندگی می‌کنم. من از 17 سالگی راننده هستم. دیروز ساعت 6 عصر در حال بردن بار به میدانی در شمال شهر بودم که متوجه دختر جوان در حاشیه بزرگراه شدم. وقتی خلوتی بزرگراه را دیدم شیطان وسوسه‌ام کرد او را مورد آزار و اذیت قرار دهم. به بهانه صحبت به سمت دختر جوان رفتم و در یک لحظه دهانش را گرفته و او را به داخل فضای سبز بردم. قبل از این‌که بتوانم کاری کنم متوجه شدم خودرویی با خاورم تصادف کرد. چون میزان خسارت زیاد بود برای بررسی به کنار اتوبان رفتم و دختر جوان را رها کردم.

با اعترافات متهم 31 ساله او به دستور سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی به اتهام آدم ربایی بازداشت شد و دراختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین بازپرس پرونده با توجه به احتمال ارتکاب جرایم دیگر از سوی متهم از افرادی که به این شیوه توسط راننده خاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند درخواست کرد برای شناسایی متهم و اعلام شکایت به اداره یازدهم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها